![Công Ty Cổ Phần Xây Dựng Và Phát Triển Alo Công Ty Cổ Phần Xây Dựng Và Phát Triển Alo](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/69/tai-xuong-18-1698071552.png)
Mô tả công việc
The Assistant Manager in Field Sales is responsible for supporting the Senior Manager in managing and developing new customer & maitenace the incumbent business by setting budgets, KPIs, and identifying areas for improvement in sales and servicing strategies. They are accountable for hunting new business, supervising staff, and monitoring performance to provide exceptional customer service while achieving sales goals. Essential skills include outstanding communication and interpersonal abilities, problem-solving, and keen attention to detail.
Duties and responsibilities
► Business Development & management of incumbent business for Logistics:
- Support Senior Manager in setting monthly and yearly budgets for Logistics Business, and KPIs for the team.
- Evaluate and monitor the budget, KPIs, cost-effectiveness, and productivity of the team.
- Analyze customer insights and identify areas for improvement in strategy.
- Ensure team members are informed on industry-related news and regulations and follow company guidelines.
- Monitor team activities through CRM and provide support where needed.
► Sales planning for Logistics Business:
- Support Senior Manager in preparing necessary information on target industries for market analysis and investment.
- Monitor P/L on a weekly basis and adjust buying and selling rates to minimize loss.
► Customer analysis for Logistics Business:
- Collect information on the customer's current situation and demand, incumbent forwarder, cargo volume, commodity type, incumbent rate level, lead time, and special conditions.
► Sales meetings & Customer visits:
- Support Senior Manager in conducting sales meetings with the team at least twice a month and maintain records.
- Visit VIP customers to check their satisfaction with KWE's services.
► Solution development:
- Verify solutions proposed by subordinates and coordinate with other products to improve solutions.
- Guide sales staff on handling sales efficiently and advise on RFQ strategy.
- Support subordinates in finding solutions to collect payments from customers
► Perform other tasks as assigned by the superiors.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's Degree in Business or a related field, with a focus on International Business, Logistics, Supply Chain, Marketing, or Sales preferred.
- A minimum of 05 years in the forwarding and logistics industry with a strong understanding of industry processes and practices.
► Required skills and abilities:
- Proficiency in using MS Office applications (Outlook, Excel, Word, PowerPoint).
- Advanced English proficiency. Another language (Japanese, Chinese, Korean, etc.) is a plus.
- Remarkable interpersonal and customer service skills, with the ability to build and sustain strong relationships.
- Efficient problem-analysis and problem-solving skills.
- Ability to perform effectively under high-pressure situations.
- Proactive and self-driven approach.
► Working Conditions and Benefits
- Working Place: TTC Building, No. 19, Duy Tan Street, Cau Giay Dist, Hanoi City
- Working time: 8:00 AM - 5:35 PM, from Monday to Friday
- Annual Leave: 12 days/year (after probation time)
- Net salary: Negotiable (13 months a year plus Tet bonus & Annual performance bonus)
- Annual Salary Increase: once per year
- Performance Assessment: twice per year (fixed in April and October)
- Insurance: 24 hours' Accident Insurance, Social Insurance, Health Care Insurance
- Others: International working environment with a lot of opportunities for learning and development, training courses, company trip, etc.
Quyền lợi được hưởng
Lương tháng 13 + Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7
Khác
Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển
![Công Ty Cổ Phần Xây Dựng Và Phát Triển Alo Công Ty Cổ Phần Xây Dựng Và Phát Triển Alo](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/69/tai-xuong-18-1698071552.png)
Công ty cổ phần xây dựng và phát triển Alo – Hãng sơn NETEC là một Doanh nghiệp sản xuất sơn tường theo công nghệ Nhật bản. Với chiến lược đầu tư và phát triển bền vững, NETEC phấn đấu trở thành một thương hiệu Việt, được nhiều đối tác đánh giá cao và tin dùng
Sơn NETEC mang vẻ đẹp tự nhiên từ màu sắc đến thiết kế thân thiện với môi trường, không cháy nổ, không độc hại, không sử dụng chì, thủy ngân. Màng sơn không thấm nước, tăng khả năng chống rạn nứt
Sản phẩm NETEC đã được nhiệt đới hóa, đặc biệt phù hợp với khí hậu nóng ẩm, khắc nghiệt của Việt Nam. Đây là đặc tính ưu việt nổi trội của sản phẩm sơn NETEC. Chúng tôi tạo ra một hệ màu sắc rực rỡ, mang lại sự lựa chọn đa dạng và dễ phối màu cho ngôi nhà của bạn trở nên đẹp mắt.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ phúc lợi: đóng BHXH, BHYT
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 19/12/2016
Mission
- Trên tất cả các sản phẩm mang nhãn hiệu NETEC luôn có cam kết: “Không chứa chì và thủy ngân”, đã được kiểm định bởi các cơ quan quản lý có thẩm quyền. Đó là bằng chứng đáng tin cậy nhất để bạn quyết định chọn NETEC cho ngôi nhà mơ ước của mình.
- Với phương châm “luôn lấy sự hài lòng của khách hàng làm thước đo giá trị”, những nụ cười và niềm hạnh phúc của gia chủ sau mỗi công trình được hoàn thiện chính là động lực lớn nhất để Công ty CP Alo phát triển. Và cũng chính nhờ sự tin yêu đó của khách hàng, ngày 10/01/2021 vừa qua, tập thể Công ty CP Xây dựng và Phát triển Alo cùng thương hiệu Sơn Netec đã vinh dự được các cơ quan hữu quan và người tiêu dùng tin tưởng bình chọn là Top 10 “Thương hiệu tin cậy – Sản phẩm chất lượng – Dịch vụ tận tâm” năm 2020.
Những nghề phổ biến tại Sơn NETEC
Bạn làm việc tại Sơn NETEC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Sơn NETEC](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/69/tai-xuong-18-1698071552.png)