Mô tả công việc
reviews on costings, customer satisfaction and operating margins.
2. Creates drink and food menus
3. Planning and taking part in promotional events.
4. Arrive on duty with a clean, sober and smart appearance. Responsible for high standard of service of F&B in the restaurant; plans, control and co-ordinate activities of all associate in the restaurant.
5. Prepare monthly training plans and training reports with the manager.
6. Maintain a good working atmosphere and teamwork within his department and throughout the hotel.
7. Responsible for hygiene, cleanliness and good appearance of his station, and proper maintenance of all operating equipment, furniture and fixtures.
8. Ensure that all associates are aware of the hotel facilities, name of F&B outlets, hours of operation, etc…
9. Ensure that the restaurant is properly equipped and staffed at all times. Check reservation.
10. Responsible for achieving the budget & controlling beverage costs in close co-operation with the cost controller.
11. Highly visible in the restaurant and handle complaints.
12. Establish good guest contact by setting up guest history cards, greet Responsible for hygiene, cleanliness and good appearance of his station, and proper maintenance of all operating equipment, furniture and fixtures guests by name when possible, inform regular guests about activities and promotion in the hotel
13. Take care of all guest paying special attention to V.I.P’s.
14. Solve all problems occurring in area of responsibilities.
15. Maintain good relationship with all associate within the F&B Division and other Division to ensure inter Department relationship.
16. Lead, motivate, train associate and build a good working environment.
17. Conduct uniform inspection prior to the opening of each shift.
18. Attend the daily briefing and monthly F&B meeting.
19. Prepare daily briefing for all associate on duty on menu knowledge, alcoholic and non-alcoholic beverages, food promotions and internal news, etc.
20. Maintain a high level of co-operation and communication with the Chef to avoid friction between Kitchen and service associate.
21. Consult the Chef on daily specials. Make sure that all subordinates knows about each month’s target of sales and work together to achieve the set target
22. Responsible for log book reports to ensure that all guest comments, complaints and daily incident which happened in the outlet are written down in the log book and forwarded to the F&B manager.
Quyền lợi được hưởng
Attractive income level
Providing accommodation during employment at the hotel
Insurance covering over 100% of income, additional accident insurance for employees.
Other benefits according to Banyan Tree Group standards.
Yêu cầu công việc
• Conversant with relevant emergency procedures
• Knowledge of relevant rules & regulations.
• Knowledge of company, hotel and its environment
• Knowledge of relevant guest satisfaction standards.
• Good English language skills
• Strong organisational skills
• Ability to lead, motivate and develop a team of individuals
• Knowledge of Front Office computer systems and personal computer
Yêu cầu hồ sơ
Curriculum Vitae (CV)
Work Experience Description
Health Examination Certificate
2 Passport-sized Photos (2x4)
CÔNG TY CP HÀNG HẢI DẦU KHÍ HẢI DƯƠNG ( HADUCO) cung cấp các dịch vụ hàng hải đáng tin cậy, an toàn và hiệu quả cho ngành dầu khí khu vực. Chúng tôi tự hào là công ty dẫn đầu thị trường về các dịch vụ nước sâu, chúng tôi có cả tàu và người để hỗ trợ khách hàng trong bất kỳ nhiệm vụ hay thử thách nào ngoài khơi
Chúng tôi phục vụ lĩnh vực năng lượng với đội tàu gồm 40 tàu do hơn 1000 thành viên thủy thủ đoàn điều khiển và được hỗ trợ bởi khoảng 100 nhân viên trên bờ trên toàn thế giới. HADUCO có hơn 20 năm kinh nghiệm hàng hải trong việc thực hiện các hoạt động phức tạp trên biển.
Uy tín của HADUCO được khẳng định thông qua tính chuyên nghiệp và các thành công trong quan hệ với đối tác khách hàng. Đội ngũ nhân sự và trang thiết bị của HADUCO luôn luôn làm nên sự khác biệt trong việc khai thác tàu tại vùng biển Việt Nam và trên thế giới..
HADUCO luôn thể hiện được sự tận tâm, chất lượng và luôn đề cao công tác quản lý an toàn cả trên bờ và trên biển. Kết hợp cùng nhau, nhân sự và trang thiết bị của chúng tôi tiếp tục tạo nên những thành tích về quản lý hiệu quả và an toàn trong việc cung cấp dịch vụ ngành dầu khí. Khi khách hàng tìm đến công ty chúng tôi, họ có thể yên tâm rằng HADUCO cam kết cung cấp dịch vụ ở mức độ hài lòng cao. Hoạt động an toàn và bảo vệ môi trường mang giá trị cốt lõi, luôn được ưu tiên và là nền tảng mà HADUCO dựa vào để hoạt động.