Việc làm Công Ty CP Kinh Doanh Quốc Tế Cts
Cập nhật 25/08/2024 15:27Mô tả công việc
• Making annual, quarterly and monthly business plans on the assigned market.
• Performing tasks in accordance with budget/ business plans/ policies issued by Director of Sales & Board of Manager.
• Being responsible for the revenue of assigned market.
• Negotiating and signing business contracts of resort’s services.
• Knowing all price tariffs and complying with them while selling resort’s services and products.
• Making quotations/contracts/confirmations for clients based on their requirements in time.
• Instructing clients to inspect the resort, picking up guest (VIP, group).
• Making adequate number of customer visits and daily phone calls as required by the superior.
• Looking for new clients and maintaining good relationships with them in a scientific customer care cycle.
• Cooperating closely with the related departments such as Food & Beverage Department, Kitchen Department, Front Office Department in the events, conferences, banquets at the resort.
• Updating and estimating future tourism trends, market situations and reporting to Sales Executive.
• Attending trade fair if required.
• Attending in daily briefing and reporting generally about daily activities and plans.
• Participating in negotiations on behalf of the resort when required within authorized scope.
• Taking domestic or abroad business trips if Board of Manager requires.
• Knowing operating time and daily activities of resort’s service.
• Replying all requests by letters, faxes, emails, … within 24 hours.
• Picking up the phone within 3 rings; being prompt, courteous and effective always.
• Securing resort strategies/data/prices/revenues/average prices of the resort.
• Every day visiting restaurants/service areas to greet guests and increase the relationship with them if required by Board of Manager.
• Ensuring that the contracts, booking reservations, resort’s quotations are arranged neatly.
• Solving guest complaints well; ensuring that all the complaints are checked, investigated and implementing all necessary solutions to handle.
• Taking care of the delegations/ conferences/ meetings/ banquets from the beginning till the end.
• Reporting followed and unfinished tasks when absent so that Sales Manager can follow up and assign a replacement.
• Planning and managing personal tasks weekly/ monthly/ quarterly/ annual.
• Maintaining the standard and office environment professionally.
• Participating training courses and meetings as demanded.
• Performing other tasks assigned by superior.
Quyền lợi được hưởng
• Highly competitive environment, many promotion opportunities
• Attractive service fee
• Gasoline support
• Accommodation support for employees living far away
Yêu cầu công việc
• Graduating from college and higher, majoring in guest service, business.
• Having degrees and certificates related to the profession.
• Having at least 02 years working experience as the same position in 4 – 5 stars hotel/ resort.
• Being fluent in English; being able to using other language.
• Being proficient in office informatics, hotel management software.
• Mastering in hospitality activities.
• Having ability to orient guests, spirit of service.
• Being able to work independently under high pressure.
• Having good commercial and business sense.
• Having excellent presentation skill.
• Arranging work and coordinating with colleagues well.
Yêu cầu hồ sơ
CTS GROUP – Là đơn vị xuất nhập khẩu hàng Trung Quốc chính ngạch, cung cấp các dịch vụ vận chuyển Việt Nam – Trung Quốc. Chúng tôi luôn cố gắng tối ưu hóa thời gian hoàn thành, xử lý đơn hàng để đảm bảo hàng hóa về tay khách hàng trong thời gian nhanh nhất, tiết kiệm thời gian của khách hàng. “Luôn cải thiện chất lượng dịch vụ”, Cts Group đang và sẽ luôn nỗ lực không ngừng để xây dựng uy tín thương hiệu và niềm tin với khách hàng thông qua dịch vụ mà chúng tôi cung cấp.
CTS GROUP được thành lập với đội ngũ Quản lý nhiều kinh nghiệm trong lĩnh vực vận tải, nhiệt tình, được đào tạo tốt về chuyên môn nghiệp vụ . Tự hào là một trong những công ty vận tải được Qúy khách hàng tín nhiệm và lựa chọn với phương châm : “ Hiệu Quả – Chuyên Nghiệp – Giá Tốt “.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
- Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.