Mô tả công việc
• Responsible for the quality of service provided to all guests throughout each touch point within the hotel.
• Leads the Hotel service that is sincere, warm and enthusiastic, ensuring the guests’ satisfaction at all times.
• Elevate guest experience via continuous improvement via innovation and outside in thinking.
• Actively review guest comments and feedback, communicate this with the team members and implement corrective action as needed.
• Take time to get to know the guests and to be committed to service excellence.
Quyền lợi được hưởng
• Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
• Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
• Opportunity to grow within your property and across the world.
• Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21.
Yêu cầu công việc
• Highly organised and always gives maximum effort.
• Is well informed about all aspects of the job and has a minimum of three years experience in service industry.
• Makes excellent choices and informed decisions.
• Writes, speaks, and presents with clarity.
• Leadership, learning and development management capability.
• Successful pre-opening experience is a plus.
Yêu cầu hồ sơ
- Interested candidates, please send your resume in English to: Email: Nộp hồ sơ
Nissan Giải Phóng chính thức đi vào hoạt động từ tháng 06/2022 với vai trò là Đại lý chính hãng tiêu chuẩn 3S Nissan toàn cầu. Là một Showroom mới được đầu tư đồng bộ và tiêu chuẩn, Nissan Giải Phóng luôn đảm bảo cho chất lượng các dịch vụ hài lòng tới khách hàng khó tính nhất. Sự quan tâm của Quý khách hàng là niềm cổ vũ lớn lao để Nissan Giải Phóng không ngừng cố gắng, hoàn thiện chất lượng dịch vụ để đem đến những trải nghiệm tốt nhất khi mua xe tại Đại lý Nissan Giải Phóng.