Việc làm Chuyển Phát Nhanh Nội Bài

Cập nhật 11/12/2024 12:41
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty CP Thương mại và Chuyển Phát Nhanh Nội Bài
Management Accountant (6months contract)
Chuyển Phát Nhanh Nội Bài
65 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/12/2024
Hình thức: Thời vụ/ Nghề tự do
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

· Control General Ledger expenses (GL Account, including but not limited to accruals, prepaid expenses, cost of goods sold, utilities, rental fee, IT, FA…), check variance & resolve all arising issues

· Review tax reports monthly, quarterly & yearly (CIT, VAT, PIT, WHT, patent tax...)

· Monitor and analyze financial data to identify trends, variances, and areas for improvement.

· Coordinate with accountant in house collect data, cross check and provide internal audit, external audit, tax officer, custom officer when necessary.

· As a team member of Project team for integration system seller center to Accounting system related to Revenue, Promotion, Sales deduction, COGs, Inventory, Vat output.

· Other tasks assign by Accounting Manager, BOD

Yêu Cầu Công Việc

1.      Education background requirements:

·        Degree/Diploma in Accounting or partial professional accounting qualifications.

2.      Experience/Industry requirements:

·        Bachelor’s degree in finance or relevant field strongly preferred.

·        3+ years of progressive accounting experience, with at least 2 years in a managerial role

·        Have a good skill in Microsoft offices, Outlook, ERP system.

·        Experience in an e-commerce, retail, or technology environment is highly desirable

·        Ability to work in a fast-paced, dynamic environment and manage multiple priorities

·        Able to develop strong, cooperative relationships with department heads.

·        Creative thinking skills and ability to solve problems

3.      Competency requirements:

·        Analysis & Problem Solving: Identifies and analyses a range of problems by isolating key issues, evaluating relevant data and reaching logical conclusions.

·        Client Centric: Building strong customer relationships and delivering customer-centric solutions.

·        Communication: Communicates confidently and professionally, respecting the audience, engendering confidence and trust from external stakeholders and from individuals, teams, departments and the company.

·        Accountability & Ownership: Plans and balances a range of tasks, assignments, projects and resources. Is able to cope with conflicting demands without undue disruption in order to get things done.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
27B Nguyễn Đình Chiểu, Đa Kao, Quận 1, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty CP Thương mại và Chuyển Phát Nhanh Nội Bài
Chuyển Phát Nhanh Nội Bài Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Công ty Cổ Phần Thương mại và Chuyển phát nhanh Nội Bài (tên viết tắt: NETCO), được thành lập ngày 10 / 03 / 2003 theo Giấy phép đăng ký kinh doanh số: 0101344790 do Sở KHĐT Hà Nội cấp, với ngành nghề hoạt động chính là cung cấp dịch vụ Chuyển phát nhanh.

Là một Công ty có kinh nghiệm hoạt động trong nghành Bưu chính – Chuyển phát. NETCO tự hào là thương hiệu có uy tín trong lĩnh vực chuyển phát nhanh tài liệu, hàng hóa trong nước và Quốc tế.

Những nghề phổ biến tại Chuyển Phát Nhanh Nội Bài

Bạn làm việc tại Chuyển Phát Nhanh Nội Bài? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Chuyển Phát Nhanh Nội Bài

Chuyển Phát Nhanh Nội Bài

Click để đánh giá