Mô tả công việc
- Schedule services for individuals and large groups using spa/salon reservations software system.
- Call guests to confirm scheduled services.
- Answer questions about available services.
- Update the reservations/cancellations list throughout the day, inform providers of last minute changes, and resolve scheduling issues as needed by working with supervisor/manager.
- Check in guests for appointments, confirm first and last name, and provide general spa orientation to guests upon arrival. Promote and sell spa/salon services.
- Obtain assigned bank and ensure accuracy of contracted monies, obtain change required for expected business level, and keep bank secure at all times.
- Process guest payments for spa/salon services and obtain payment authorization as needed.
- Accept and log cash tips for employees.
- Balance, scan, and drop receipts with Accounting.
- Notify Engineering of maintenance and repair needs.
Quyền lợi được hưởng
- Get competitive salary & service charge
- Support for transportation fare to start work and at the end of the contract
- Support for the traveling allowance for home visit: once 1 year
- Have 12 annual leave days for a working year
- Work 5 days per week - 2 days off per week
- To be entitled to the prescribed insurance, including health insurance, social insurance, and unemployment insurance
- Get 24/24 accident insurance during the term of the hotel contract
- Join an annual picnic
- Receive training and training for career development
Yêu cầu công việc
- Fluent English communication
- Hard-working | Active | Enthusiastic
- Want to develop career path in Marriott International
- At least 1-2 years experience at the same position is a plus
Yêu cầu hồ sơ
Sau nhiều năm cống hiến trong lực lượng Công an nhân dân, Năm 2005 tập thể cán bộ Phòng cảnh sát bảo vệ và hỗ trợ tư pháp (PC22) Phòng bảo vệ an ninh kinh tế (PA17) và tập thể cán bộ Phòng Cảnh sát Điều tra tội phạm về Trật tự xã hội (PC14) của Công an thành phố Hà Nội quyết định thành lập Công ty Cổ phần Dịch vụ An ninh Miền Bắc theo Quyết định số 44/QĐ-CATPHN/2005 tiền thân của Lực lượng bảo vệ chuyên nghiệp An Ninh Miền Bắc ngày nay.
Năm 2008 chính phủ có ban hành nghị định số 52/2008/NĐ-CP ngày 22 tháng 4 năm 2008 về quản lý và kinh doanh dịch vụ bảo vệ và năm 2009 Bộ công an ban hành Thông tư hướng dẫn số 45/TT-BCA (C11) ngày 14 tháng 7 năm 2009 về hướng dẫn thi hành Nghị định 52/2008/NĐ-CP để xắp xếp và quản lý chặt chẽ hơn việc quản lý kinh doanh dịch vụ bảo vệ do có nhiều bất cập trong quản lý nhà nước về lĩnh vực kinh doanh dịch vụ bảo vệ, bởi Nghị định số 14/2001/NĐ-CP đã ban hành trước đây chưa chặt chẽ, gây ra dư luận không tốt về lĩnh vực hoạt động kinh doanh nhạy cảm này.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2005
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,