Mô tả công việc
- Learn, capture customer needs, and successfully consult Careplus products and services through reception channels: Hotline/Facebook/Website/Zalo….
- Handling customer complaints related to Careplus products and services
- Caring, supporting customers & contributing to improving service quality at the Clinic
- Mastering the operation process, understanding Careplus products and services
- Understand the marketing programs, examination packages, and affiliate programs with banks, and insurance companies...
- Learn, consult, capture & book appointments for Customers including Corporate & Retail customers
- Coordinate with FO in taking care, answering questions, supporting and improving customer satisfaction.
- Perform some other tasks as assigned by CS Leader
Yêu cầu công việc
- College Degree or above.
- Experience in the Medical or HealthCare Industry is ideal.
- Minimum 2-year experience in Customer Service and Call Center.
- Excellent Customer Service.
- Good communication and problem-solving skills, Customer satisfaction oriented.
- Good communication in English (MUST)
- Have knowledge in Sales skills.
Quyền lợi được hưởng
- Yearly bonus base on business efficiency
- Get periodic health checks according to company policy
- Health Insurance
- Performance review once a year
- Discount promotion for staff and relatives up to 60%
- Young, friendly and professional working environment
- Being trained and developed professional skills, career
- Exciting company events: Embark on summer trips, annual parties, team-building activities, and so much more fun are waiting for you.!
Ra mắt năm 2007 với sản phẩm chủ lực là sổ và vở, hiện nay KLONG đang sản xuất và kinh doanh các loại đồ dùng học tập cho học sinh và văn phòng phẩm cho người đi làm với ưu điểm khác biệt về thiết kế độc đáo mang tính thẩm mỹ cao và sự tiện ích của sản phẩm.
Tầm nhìn và sứ mệnh: Trở thành thương hiệu văn phòng phẩm & đồ dùng học sinh hàng đầu tại thị trường Việt Nam. Công ty sẽ phát triển dựa trên thông hiểu thị trường trong nước và các giá trị khác biệt mà sản phẩm đem lại cho người tiêu dùng.
Giá trị khác biệt: KLONG cung cấp cho khách hàng những sản phẩm, dịch vụ gia tăng giá trị, tiện ích nhất thoả mãn tối đa việc học tập và làm việc hiệu quả;
Chuẩn mực đạo đức: KLONG coi trọng chuẩn mực đạo đức nghề nghiệp, trách nhiệm xã hội, tất cả vì lợi ích của khách hàng, cộng đồng;
Đổi mới: Cán bộ, nhân viên KLONG không ngừng học hỏi, ứng dụng công nghệ hiện đại, cải tiến, hoàn thiện, đổi mới sản phẩm;
Tôn trọng: KLONG xây dựng môi trường văn hoá công ty tiến bộ, tôn trọng quan điểm, ý tưởng của cán bộ, nhân viên, khách hàng. Quyền lợi khách hàng được quan tâm đặc biệt với vị trí ưu tiên hàng đầu.