Coordinate with Nespresso HQ for receiving documents and or samples of products.
Ensure translation of documents.
Prepare Visa form and Visa update form.
Submit to the Visa department.
Ensure all visas are up to date and well documented (soft and hard copy).
Prepare, follow and update the Replenishment plan.
Prepare monthly orders and weekly update forecasts.
Place Order and Forecast in the supplier system, following internal process.
Ensure that data has been correctly input in the internal system (stock quantity/, Shelf life etc.)
Check and validate Proforma Invoice.
Request, collect and transfer necessary documents from the suppliers to send for custom clearance to service provider for preparation of the customs clearance process.
Be in charge or work with the Logistics department for importing products via Airfreight and/or Sea Freight.
Negotiate (if necessary) the rates and conditions with designated forwarders (payment terms, credit limit etc.)
Follow up the status of each Purchase Order with Supplier/ Forwarder to coordinate and arrange the pick-up at supplier warehouse
Make sure all items have minimum Shelf Life in order to forecast the order on time to have enough quantity + safety stock until next PO.Bachelor Degree with a major in Supply Chain, Import-Export, International Business, Business Administration, Foreign Trade with basic knowledge of transportation.
Having 1-2 years' experience in Supply Chain or purchasing in the F&B industry, FMCG or food retailer.
Good communication in Vietnamese & English skills
Proficiency in Microsoft Office
Good analytical mind and organizational skills-13th month salary, gifts on birthday, holidays and New Year
- Labor contract, social insurance, health insurance
- Supported with regular training to improve specialized knowledge
Trọng tâm của CÔNG TY TNHH ANNAM GROUP là trở thành địa điểm và phân phối các sản phẩm thực phẩm, rượu vang, đồ uống và mỹ phẩm cao cấp, đồng thời chúng tôi hợp tác với các chuyên gia vận chuyển và phân phối hàng đầu tại Việt Nam, Campuchia, Lào, Myanmar cho ngành bán lẻ, dịch vụ thực phẩm.
Chính sách bảo hiểm
-
Tham gia BHXH, BHYT, BHTN sau thử việc theo quy định của luật lao động.
Các hoạt động ngoại khóa
- Được tham gia hầu hết các hoạt động nội bộ của công ty.
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 09/04/2019
Mission
Tập đoàn Annam tập trung vào việc mang lại những sản phẩm và trải nghiệm chất lượng tốt nhất cho dân số đang phát triển, trẻ trung và đầy nhiệt huyết ở Đông Dương. Tất cả chỉ cần một trải nghiệm và chúng tôi sẽ chứng tỏ bản thân và bạn sẽ thấy lý do tại sao chúng tôi là công ty dẫn đầu về mọi khía cạnh phân phối thực phẩm và đồ uống trong khu vực!
Review ANNAM GROUP
Môi trường làm việc đầy thách thức và có nhiều thay đổi
Đầu bếp phòng chờ
Nơi tốt cho sự phát triển của bạn