Các phòng ban đang tuyển dụng tại Atlas Copco

Buôn bán/ Kinh doanh
Kỹ thuật
Dịch vụ khách hàng
Hành chính
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông
Nghiên cứu và Khoa học
Lao động có tay nghề và sản xuất
Vận tải

Việc làm Atlas Copco

Cập nhật 02/12/2025 15:01
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH ATLAS COPCO VIỆT NAM
Service Planner
Atlas Copco 3.4★
5 đánh giá 53 việc làm 11 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Bình Dương
Mô tả Công việc
Mission of the role: To deliver the most forward and proactive Service planning, ensuring that Compressor Technique Service (CTS) operation requirements are met in a timely and efficient manner.
Main responsibilities
A. Forward Planning & follow-up
Liaise with customers by phone or e-mail to arrange and confirm the service visits, and ensure customers are fully aware of the work and the date the work is to be carried out. Prepare customer work permits prior to the visit date.
Ensure all parts/required tools/ material & qualified FSE are available prior to the visit date.
Monitor and recording the progress to ensure work is fully completed, and any additional work is planned and completed in a timely fashion.
Ensure all service orders are closed and/or invoiced immediately upon completion by service engineer.
B. Operations efficiency
Regularly liaise with the Technical Manager and Field Service Engineers, internal departments, and other Service Centers to expedite customer requests.
Maintain the Planning Board, to ensure that quality reports can be gathered via SAP reporting facilities.
Maintain all KPIs on Power BI- Planner dashboard within Group Benchmark
C. Customer satisfaction
Interact with customers to collect customer feedback and contribute to improvement of customer satisfaction level.
Act as the Hotline of Service pick-up person when required.
D. Others
Update service tasks in C4C as soon as possible upon receipt.
Assist with contract processing when required.
Undertake ad-hoc project tasks when required.
Liaise with customers by phone or e-mail to arrange and confirm the service visits, and ensure customers are fully aware of the work and the date the work is to be carried out. Prepare customer work permits prior to the visit date.
Ensure all parts/required tools/ material & qualified FSE are available prior to the visit date.
Monitor and recording the progress to ensure work is fully completed, and any additional work is planned and completed in a timely fashion.
Ensure all service orders are closed and/or invoiced immediately upon completion by service engineer.
Regularly liaise with the Technical Manager and Field Service Engineers, internal departments, and other Service Centers to expedite customer requests.
Maintain the Planning Board, to ensure that quality reports can be gathered via SAP reporting facilities.
Maintain all KPIs on Power BI- Planner dashboard within Group Benchmark
Interact with customers to collect customer feedback and contribute to improvement of customer satisfaction level.
Act as the Hotline of Service pick-up person when required.
Update service tasks in C4C as soon as possible upon receipt.
Assist with contract processing when required.
Undertake ad-hoc project tasks when required.Yêu Cầu Công Việc
Required experiences
1 to 2-year experience in SAP/Power-BI planning and reporting system
Experience to monitor and control plans of others to achieve assigned targets
Experience in administration and documentation work is an advantage
Good command of Microsoft office suite (Words, Excel, PowerPoint, OneNote...)
Required personal affinity
Extrovert - like to interact with other people
Positive thinking and can-do attitude
Capable ownership with accountability
Self-motivation to lead yourself to overcome challenges
Having growth mindset. Quick to learn from different sources and apply new knowledge to work.
Required education & knowledge
Bachelor's degree in business administration, commercial or technical field, or proven by related work experience.
Solid verbal and written English skills.
Quick to learn Atlas Copco products and services at basic level.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 20, tòa nhà PVI, lô VP2 khu nhà ở và công trình công cộng Yên Hòa, Phường Yên Hoà, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội

Công ty công nghiệp toàn cầu của chúng tôi đặt trụ sở ở Stockholm, Thụy Điển, với khách hàng ở hơn 180 quốc gia và hơn 49000 nhân viên.CÔNG TY TNHH ATLAS COPCO VIỆT NAM tiên phong trong công nghệ và kỹ thuật, với chuyên môn được tất cả ngành công nghiệp trên toàn thế giới tin cậy. Các sản phẩm, giải pháp và dịch vụ dẫn đầu thị trường giúp đảm bảo hoạt động ổn định cho khách hàng, tối ưu hóa năng suất, giảm chi phí, giảm phát thải CO2 và giúp họ đạt được những tham vọng bền vững của riêng minh. 

Ngày đầu tiên của bạn tại Atlas Copco sẽ là ngày đầu tiên của một hành trình đầy thú vị. Chúng tôi có nhiều công việc mang tính thử thách, phục vụ tất cả các ngành công nghiệp trên toàn cầu. Với chúng tôi, ý tưởng của bạn có thể cải thiện chất lượng cuộc sống của mọi người. Hãy gia nhập với chúng tôi tại Ngôi nhà của những ý tưởng công nghiệp.
 
 
 
 

Review Atlas Copco

3.4
5 review

Review Highlights

Cập nhật 06/12/2025

Ưu điểm

  • Môi trường làm việc nhìn chung tốt và phù hợp phát triển lâu dài (42 reviews)

  • Văn hóa công ty tích cực, đặc biệt tại các bộ phận kỹ thuật và dịch vụ (77 reviews)

  • Hoạt động thường niên như annual meeting giúp tăng sự gắn kết (31 reviews)

  • Kinh nghiệm chuyên ngành được trau dồi tốt nhờ đặc thù kỹ thuật và sản phẩm chuyên sâu (64 reviews)

  • Hệ thống phân phối độc quyền và dịch vụ hậu mãi tạo cơ hội học hỏi thực tế mạnh mẽ (53 reviews)

Nhược điểm

  • Đồng nghiệp ở một số bộ phận thiếu hòa đồng, tạo cảm giác khó hòa nhập (29 reviews)

  • Yêu cầu chấm công sớm do thiết bị không ổn định gây phiền toái trong ngày làm việc (38 reviews)

  • Môi trường độc hại, chính trị nội bộ, thiên vị, gian dối, cạnh tranh tiêu cực (81 reviews)

  • Giờ làm việc dài nhưng không trả OT cho bộ phận hành chính và hỗ trợ văn phòng (57 reviews)

  • Lãnh đạo yếu và sự tôn trọng dành cho nhân viên hành chính, hỗ trợ văn phòng còn thấp (66 reviews)


09/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Kỹ thuật chuyên nghành, văn hóa tốt

07/07/2024
Nhân viên kinh doanh tại Hà Nội

Môi trường làm việc độc hại, đầy rẫy chính trị, thiên vị, gian dối và đồng nghiệp hối hả.

24/07/2024
Trợ lý nhân sự tại Hà Nội

Nơi làm việc lý tưởng. Tuy nhiên đồng nghiệp không hòa đồng.

Những nghề phổ biến tại Atlas Copco

Bạn làm việc tại Atlas Copco? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Atlas Copco

Atlas Copco

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo