Các phòng ban đang tuyển dụng tại AVADA GROUP

Công nghệ thông tin
Hành chính
Marketing/ Truyền thông
Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án
Nghệ thuật - Thiết kế
Dịch vụ khách hàng

Việc làm AVADA GROUP

Cập nhật 08/01/2025 21:02
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH AVADA GROUP
[Da Nang, Viet Nam] Technical Support Engineer
AVADA GROUP
46 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Job Description

We are looking for several engineers to provide world-class support to a US based software application company. We have openings for engineers with various levels of experience, so this is a great opportunity for growth.


The Technical Support is responsible for troubleshooting, replicating, and analyzing issues reported by customers.. This role requires excellent communication skills, a customer-centric mindset, and the ability to troubleshoot and resolve customer inquiries effectively.

Successful candidates will have good English communication skills (reading, writing and speaking), interested in working closely with customers located throughout the US, have the following skills.

Job Requirements

  • Very good in English communication.
  • Work closely with sales, technical support, and other departments to resolve customer concerns efficiently. Troubleshoot and resolve customer issues or escalate them to the appropriate team when necessary.
  • Strong problem-solving and conflict-resolution abilities.
  • Organizational skills and attention to detail.
  • Multitasking ability in a fast-paced environment.
  • Strong sense of curiosity and the ability to quickly & eagerly learn the inner workings of applications are musts.
  • Understanding and usage of incident management systems such as Zoho Desk as well as project management tools such as TargetProcess.
  • Have knowledge of API testing, database technology such as SQL Server and MySQL.
  • Understand the testing process, can write test cases (especially write clear test steps when logging a customer's bug so the QA and development team can reproduce the bug easily)
  • Respond promptly to customer inquiries via call, chat. 
  • Handle customer complaints with empathy and professionalism, ensuring satisfactory resolution. 

Work Place: Da Nang.

Benefits and Incentives

  • Competitive Salary: Attractive and highly competitive salary packages.
  • Healthcare: Premium healthcare insurance with annual check-ups at top-tier hospitals.
  • Performance Bonuses: Annual performance reviews with substantial bonuses and salary increases.
  • Onsite Opportunities: Opportunities to work onsite in Silicon Valley and other locations.
  • Additional Salary: 13th-month salary bonus.
  • Holiday Bonuses: Bonuses for Vietnamese public holidays, special holidays, and personal occasions (e.g., birthdays, newborn baby, marriage, bereavement, sickness).
  • Overtime Compensation: Payment for overtime work.
  • Remote Work: Work-from-home policy with 30 days per year.
  • Tech Support: Personal laptop and monitor support.
  • Company Events: Exciting company trips, team-building activities, New Year parties, sports activities, and monthly birthday celebrations with finger food.
  • Referral Bonus: Incentives for successful employee referrals.
  • Paid Leave: 12 days of fully paid annual leave.
  • Collaborative Environment: Work in a collaborative, innovative, and supportive environment to make an impact in the security industry.
  • Language Skills: Opportunities to speak English with clients.

  • Khu vực
    Báo cáo

    Quy mô:
    500 - 1.000 nhân viên
    Địa điểm:

    Công ty TNHH Avada Group (Mageplaza), Tập đoàn Avada tự hào là một doanh nghiệp trẻ có tốc độ phát triển mạnh mẽ trong lĩnh vực sản xuất và xuất khẩu phần mềm, cung cấp giải pháp Thương mại điện tử hoàn hảo cho các doanh nghiệp trên toàn thế giới. Tập đoàn Avada với tiền thân là Công ty TNHH Mageplaza, được nghiên cứu và thành lập từ năm 2014. Trong suốt giai đoạn phát triển của mình, Tập đoàn Avada luôn nỗ lực để tạo ra những sản phẩm tốt nhất với những tính năng ưu việt, nổi trội, đáp ứng được yêu cầu ngày càng cao của khách hàng. Với sự lớn mạnh không ngừng, chúng tôi luôn ý thức được vai trò quan trọng của nguồn nhân lực trong sự phát triển của công ty. Chúng tôi hiểu được giá trị cốt lõi của công ty nằm ở chính đội ngũ nhân viên và luôn nỗ lực để tạo ra một môi trường làm việc chuyên nghiệp, thân thiện và trẻ trung. Tập đoàn Avada luôn tạo mọi điều kiện có thể để giúp các bạn thỏa sức sáng tạo, trao đổi và học hỏi lẫn nhau.

    Chính sách bảo hiểm

    • Được hưởng các chính sách như BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định của Nhà Nước 

    Các hoạt động ngoại khóa

    • Du lịch trong nước và nước ngoài 
    • Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
    • Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
    • Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
    • Xây dựng đội ngũ (team building)

    Lịch sử thành lập

    • 2021: Công ty được thành lập

    Mission

    • Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng

    Những nghề phổ biến tại AVADA GROUP

    Bạn làm việc tại AVADA GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

    Logo AVADA GROUP

    AVADA GROUP

    Click để đánh giá