- Monthly Salary: 35,000,000~45,000,000VND
- Working Location: Gia Lam District, Hanoi, Vietnam
Responsibilities
1. Weight = 60% SCM APAC Region
• Work closely with the Supply Chain APAC leader and the leadership team, the role will serve as a strategic business partner and hands-on implementer of people strategies that align with business objectives;
• Act as an HR change catalyst to leverage data, metrics, and analytics to support supply chain leaders in making sound decisions;
• Assess current and future talent needs for the organization and partner with HR COEs to develop strategies and plans to meet those needs;
• Provide coaching to employees and management on issues that are complex, difficult, or emotional;
• Assist Leader, HRBP, company's Ops and Regional HRBP SCM and R&D to work on the specific functions and timely report out if any critical issue in business, organization, or people when there is;
• Support and deliver high-quality and timely implementation of regional or country HR initiatives /programs, participate in ad-hoc projects and duties assigned;
• Ensure full legal compliance and/or alignment with corporate HR guidelines.
2. Weight = 40% Vietnam country SCM
• Be the key contact person to provide partnership to the supply chain team in Vietnam, closely work with the country HR leader, HR COE, and Shared Service groups to execute all the defined HR activities and initiatives;
• Ensure the employee experience is aligned in Vietnam as well as the culture in the SCM APAC team.
Qualifications
- Education Background: Bachelor's Degree in Human Resources Management, Science Engineering, or related field;
- Language: English - Business Level
- Experience: At least 8-10 years of Human Resources Partner experience in a multinational company, preferably with exposure to manufacturing industry supply chain function;
+ A hands-on, self-starter HR with strong influencing and conflict resolution skills;
<Skills>:
• Proactive, adaptable, and with high integrity to deal with ambiguity in a matrixed organization;
• Enjoys a fast-paced environment in a truly diverse global company that treats employees with respect;
• Good oral and written English capability.
CJ Foodville thành lập năm 1994 tại Hàn Quốc dưới hình thức nhà hàng dành cho gia đình. Foodville được ghép từ 2 chữ “Food” (Thực phẩm) và “Village” (“Làng” với mong muốn khơi dậy sự thoải mái của khách hàng khi tới với nhà hàng, đồng thời mang lại cảm giác gắn kết gia đình khi dùng bữa tại đây. Theo đó, CJ Foodville được xem là thương hiệu mang lại những dịch vụ gắn liền với giá trị gia đình tới người dùng.
Có mặt tại Việt Nam từ năm 2007, CJ Foodville đã mang thương hiệu bánh mì tươi Tous les Jours tới thị trường này với cửa hàng đầu tiên tại TP. HCM. Tới nay, Tous les Jours ngày càng phổ biến và tạo thành 1 lần sóng “Bakery Hallyu” tại Việt Nam và có hơn 30 cửa hàng trên khắp cả nước. Vì vậy, TOUS les JOURS luôn mong muốn mang đến nhiều cơ hội làm việc và đào tạo cho các tài năng trẻ, năng động, yêu thích bánh mỳ bánh ngọt.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
Với hình ảnh biểu trưng là một người phụ nữ ví như một người mẹ đang chở đầy bánh mì trên chiếc xe đạp về cho gia đình, tiệm bánh Tous Les Jours mong muốn gửi gắm giá trị nhân văn vào trong thương hiệu của mình, luôn đặt nhu cầu của khách hàng lên đầu.