Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Việc làm Blum Vietnam Co., Ltd
Cập nhật 05/09/2025 22:36
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- To process customers’ orders and respond customers’ enquiries and requests in a timely manner
- Manage e-invoice, ensuring smooth and correct invoice issuing
- Follow up & remind overdue payments from customers
- Implement daily Customer Service activities, ensuring reliability and responsiveness to customer requests and complaints
- Coordinate with the sales team, logistic team, warehouse team and other teams to ensure customers’ requirements are met.
- Provide back-office support for internal teams like Sales & Marketing.
- Liaise with local and international clients
- Develop and maintain positive relationships with new and existing customers
- Weekly report to Manager
- Perform other duties if required from time to time.
Yêu Cầu Công Việc
University degree, major in Supply Chain, Foreign Trade, Business Administration
At least 07 working years related experience in: Customer Service, Supply Chain, Merchandising, Procurement, Purchasing, Order Management, Import - Export, Sales / Sales Admin...
Excellent communication & customer service skills
Good collaborative skill & emotional intelligence
Proficiency in English – both written and oral
Good ability of negotiation, have a high sense of responsibility
Careful and know how to organize the work properly
Computer literacy & systematic mindset
Being able to work both independently and in a team environment
Having knowledge of accounting receivable/invoicing; and using SAP system.
Benefits
- 5-day work week (Saturday & Sunday off) if necessary
- Flexible working hour & Work From Home 1 day/ week
- 12 annual leave days
- 4 paid sick leave days per year
- 13th month salary bonus
- Full social insurance based on actual salary
- MIC personal health insurance package
- After completing 1- year of service, the company will provide an additional MIC personal health insurance package for the employee's spouse and children
- Annual premium health check
- Annual company trip & monthly team-building activities
- Training & development opportunities
- Annual performance & salary review
- Professional & friendly work environment
- Holiday bonuses (New Year, Labor Day, National Day)
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Blum là nhà sản xuất phụ kiện nội thất chất lượng cao hàng đầu. Có trụ sở chính tại Áo / Châu Âu, Tập đoàn Blum sử dụng hơn 8.000 nhân viên trên toàn thế giới và có mặt trên toàn cầu tại hơn 125 quốc gia. Blum đã có mặt tại Việt Nam từ năm 2004, cung cấp cho thị trường các phụ kiện chất lượng và làm việc với các nhà sản xuất nhà bếp và đồ nội thất cũng như các nhà thiết kế nội thất và kiến trúc sư. Công ty TNHH Blum Việt Nam đang tìm kiếm một cá nhân có động lực để quản lý Showroom
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2012
Mission
- Chúng tôi sản xuất hệ thống tay nâng, bản lề, hệ thống ngăn kéo và hệ thống Hệ thống cửa trượt xếp âm cho đồ nội thất, đồng thời cung cấp các dụng cụ hỗ trợ lắp đặt và các dịch vụ phù hợp cho các sản phẩm nói trên.
Những nghề phổ biến tại Blum Vietnam Co., Ltd
Bạn làm việc tại Blum Vietnam Co., Ltd? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn