Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Technical support Engineer/Coordinator provides technical support to Technical Project Manager on daily tasks of Optimization projects / Improving Factory efficiency. The Optimization and Improvement project will include the projects reducing production cost, saving energy consumption, proposing solution to mitigate risk / mistakes by human, to save cost and increase production capability, reduce blocked.
You will participate in the related Business development projects (new product/ new process/ new machines). Tasks will include the development, implementation and maintenance of technological company systems and processes, including troubleshooting any potential issues.
You will work with Technical Project Manager in daily task on all types of optimizations and improvement projects as required.
Technical support Engineer/Coordinator will do:
- Study process and find out issues/ areas for improvement/correction
- Joining discussion with related partners (suppliers, internal departments)
- Plan, propose solution for discussing /brain storming with team
- Prepare investment application for submission. Implement, develop, and ensure projects implemented as per schedule approved.
- Forecasting potential operation risks.
- Compliance: Comply with Company regulations, ISO processes and guidelines.
- Reporting. You will be responsible for the preparation of reports, key figures for the technical projects in charge.
- Other Ad hoc assignments.
Yêu Cầu Công Việc
- Diploma/Bachelor of mechanical engineering or Food Technology is preferred
- Having 2 year technical background and expertise is a plus
- Good in English and computing skills
- Good organization & management skills,
- Effective problem solving skills and follow-through skills.
- Effective presentation and communication with all organizational levels.
- Skill on prioritizing multiple tasks within changing work demands.
- Have knowledge and experience in Quality Management System (ISO 9001:2000, HACCP and ISO 22000).
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Là một công ty thành viên với 100% vốn thuộc tập đoàn Takamiya, công ty TNHH Cadian Vietnam được thành lập từ năm 2005 với nhân sự ban đầu khoản 40 người. Với thế mạnh là đội ngũ nhân sự giàu kinh nghiệm từ Nhật và Việt Nam, Cadian Vietnam ngày càng khẳng định được vị trí và uy tín trong ngành dịch vụ xử lý dữ liệu bản vẽ. Năm 2018, đã đánh dấu thêm 1 bước ngoặc mới của Cadian trong lĩnh vực cung cấp giải pháp giàn giáo. Từ đây, Cadian Vietnam ngày càng lớn mạnh và phát triển theo đúng định hướng "cam kết đem lại những giải pháp kỹ thuật CHÍNH XÁC - AN TOÀN - TIẾT KIỆM", đóng góp cho sự phát triển của ngành xây dựng tại Việt Nam.