Mô tả công việc
• Responsible for Actively manage key property issues (including capital projects; customer service; refurbishment)
• Assist the development of achievable hotel budgets and other short and long-term hotel strategic goals
• Provide effective leadership to the hotel management team and team members to ensure targets are met and exceeded
• Respond to audits that are completed by the company or external ones, to ensure continual improvement is achieved
• Plan, direct and coordinate the service delivery of all operational departments to meet and exceed guest expectations. Comply and exceed hotel and company Service Standards
• Ensure that costs are controlled throughout the operational departments and results are analyzed regularly to highlight problem areas and take appropriate action to rectify where needed
• Coach and develop the Heads of Department reporting to him/her, through objective setting and personal development, to ensure career progression and effective succession planning within the hotel and company
• Hold regular briefings and communication meetings with the HOD team
• Communicates a clear and consistent message regarding operational goals to produce desired results on a continuous basis.
• Ensures brand and regional business initiatives are implemented and communicates follow-up actions to team as necessary.
b. Ensures core elements of the service strategy are in place to produce the desired results.
c. Performance
- Responsible for creating, analyzing and managing P&L, ensuring the achievement of the KPIs in the budget or forecast for the MVP Danang Riverfront through activities such as:
- Direct cost control
- Creation of accurate cost breakdowns
- Control of wastage and food waste management
- Personnel cost optimization
- Revenue control and optimization
- Analysis of revenues and products sold
- Regular Business Reviews
- Creation of the annual CAPEX requirements
- Creation of the annual OPEX requirements
d. Human Resources
• Be knowledgeable of the development plans and tools in Human Resources and promote their use (Melia Home, climate, E-melia, development plans, Inspiring Opportunities, Melia Talk, Graduates Programs, Code of Ethics...).
• Identify high potential staff and actively participate in the development of the team
• Receives potential candidates for HoDs and validates the final candidate. Supports HoDs in the validation of the candidates for Assistant HoDs in the hotel and is informed about candidates for general staff positions.
• Responsible for onboarding in the hotel with the support of HR and the HoD, ensures compliance with the entire onboarding process for HoDs and general staff.
• Responsible for the implementation of Melia, Let’s Talk, attendance and follow-up.
• Acts as the hotel Head of Emergencies in all matters related to occupational safety and responsibility for customers.
• Participates in the service culture and brand induction sessions of the hotel team, being the host of them.
• Identifies training needs at the service level for the hotel team.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- KPI Bonus and holidays bonus.
- Professional development and career advancement opportunities
Yêu cầu công việc
• Excellent English skill in both writing and speaking
• At least 3-5 years in same positions in International size
• Development of management tools and processes, as well as improvement of KPIs.
• Ability to produce the budget definition.
• Knowledge of hotel operations.
• Excellent communication skills.
• Problem-solving skills.
• Ability to lead a team.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Chăn ga gối đệm ELAN Việt Nam tiền thân là Công ty TNHH sản xuất &kinh doanh mút xốp Việt Thắng, chuyên sản xuất nệm lò xo cao cấp và nệm mút các loại, kinh doanh đồ gỗ nhập ngoại.Là một doanh nghiệp được thành lập từ năm 1990, qua gần 15 năm hoạt độngvà phát triển chúng tôi đã đúc kết được nhiều kinh nghiệm sản xuất kinh doanh và tạo được sự yêu mến của khách hàng trong cả nước. Chúng tôi có đội ngũ công nhân lành nghề, chuyên gia giàu kinh nghiệm, được tu nghiệp tại: Đức, Hàn, Nhật, Trung Quốc, cùng với đội ngũ quản lý giỏi về chuyên môn, tinh thông về nghiệp vụ cùng với sự nhiệt tình năng nổ. Kết hợp với máy móc thiết bị và công nghệ tiên tiến nguyên liệu cao cấp nhập khẩu từ Đức, Nhật, Hàn, Mỹ. Công ty chúng tôi đã sản xuất và cung ứng ra thị trường những sản phẩm chất lượng cao, phong phú về chủng loại, đa dạng về kiểu dáng, màu sắc và hoa văn. Với những nhận thức sản phẩm của chúng tôi sẽ góp một phần nhỏ vào sự ấm cúng của gia đình, nồng nàn hơn cho hạnh phúc lứa đôi, êm ái hơn cho giấc ngủ sau một ngày lao động mệt mỏi, sang trọng hơn cho những căn phòng. Công ty chúng tôi không ngừng cải tiến nhằm thoả mãn ngày càng tốt hơn nhu cầu khách hàng. Với hệ thống quản lý chất lượng ISO 9001: 2000 do tổ chức quản lý chất lượng quốc tế có trụ sở tại Gionevo - Thuỵ sỹ uỷ quyền cho bộ khoa học công nghệ cấp chứng nhận và độc quyền thương hiệu do cục sở hữu trí tuệ cấp, Quý khách hàng sẽ hài lòng hơn với sản phẩm của công ty chúng tôi. Phương châm hành động của Chúng tôi: “sự thoả mãn của khách hàng là động lực phát triển của Công ty chúng tôi”. Kính mong Quý khách hàng quan tâm, góp ý kiến giúp Công ty chúng tôi ngày càng hoàn thiện hơn