Mô tả công việc
- Search for and build relationships with potential international clients in the software development outsourcing sector.
- Develop and maintain sustainable relationships with current clients while expanding business opportunities through existing networks.
- Advise on appropriate software solutions based on client needs, prepare quotes, and close business contracts.
- Draft and present business proposals, negotiate contract terms, and ensure customer satisfaction throughout the collaboration process.
- Collaborate with other functional teams (Sales, Technical, Solutions) to ensure project progress and quality.
- Monitor industry trends, competitor activities, and market development to devise appropriate business strategies.
Yêu cầu công việc
- At least 2 – 3 years of experience in software development sales or international software outsourcing.
- Experience working in large IT companies or multinational corporations, particularly with B2B foreign clients.
- Knowledge of industries such as HRM, manufacturing, banking, and insurance is an advantage.
- Skills in client prospecting, preparing tender documents, quotes, project contracts (MAS, SLA), and acceptance documentation.
- Excellent communication skills in English (both spoken and written).
- Ability to understand client needs and collaborate effectively with internal teams to provide optimal solutions.
Quyền lợi được hưởng
- 13th-month salary based on exact time available monthly working at INNOTECH
- Budget for team building each quarter/kick-off project
- Birthday party each month with party/ cake and gifts, provide a maximum of one paid leave
- Wedding/New Born 10,000,000/ time
- Premium Health Care Package for all employee
- Vaccine for baby from 0-36 months: 3,000,000/ 1 year
- Provide Laptop & Extra high definition screens for working
- Performance bonus plan.
- Employee referral bonus: 2,000,000 – 10,000,000 (depend on level / roles)
- Working Time: 9:00 AM – 6:00 PM from Monday – Friday
- Annual Company trips / Football club / Trekking Club/Year End Party
- Support for learning and certificate examination. Provide an extra monthly allowance
- Values are driven, an international working environment, and agile culture.
TATI là thương hiệu bánh đóng gói chất lượng cao được ra đời từ năm 2003. Sản phẩm của TATI đã phân phối chính thức tại những hệ thống siêu thị lớn nhất cả nước như Vinmart, Vinmart +, Coop Food, MM Mega Market, Big C, BRG mart, Nutri mart và hơn 10,000 điểm bán trên toàn quốc
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm theo quy định Nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 08/05/2003
Mission
Tầm nhìn: Trở thành một doanh nghiệp thực phẩm đầy tự hào của người Việt Nam.
Sứ mệnh: TATI cam kết mang đến cho người tiêu dùng những trải nghiệm hương vị tuyệt vời bằng những thực phẩm an toàn, bổ dưỡng được tạo nên từ chính sự đam mê, tâm huyết và trách nhiệm cao của mình với cộng đồng và xã hội.
Giá trị cốt lõi:
Tập thể: Chúng tôi có niềm tin mãnh liệt vào châm ngôn “tài sản quý giá nhất của doanh nghiệp là con người", vì vậy chúng tôi luôn đề cao và trân trọng những người bạn đồng hành của mình trên con đường chinh phục những giấc mơ lớn.
Chữ Tín: Chúng tôi luôn nỗ lực hết mình để đảm bảo đúng và cao hơn những điều đã cam kết với đối tác.
Chất lượng: Chất lượng sản phẩm luôn là đích đến cuối cùng của chúng tôi. Mọi thứ chúng tôi làm đều hướng về điều này nhằm đáp ứng được nhu cầu của người tiêu dùng một cách hoàn hảo nhất.