Mô tả công việc
• Increasing sales revenue by achieving sales objectives within the assigned accounts and territories.
• Develop new customers to maximize sales volume consistent with sales projections.
II. Main responsibilities:
• Responsible for sales target achievement in line with the company strategy
• Work closely with Global sales team to follow up the nomination and generate to sales achievement
• Establish and maintain relationship with customers for business development in regional and districts asigned
• Develop new business via new product development, new customer approach, business migration follow-up and local service representative
• Provide customer satisfaction by handling well servicing requirement and problem solving
• Provide critical market intelligence (trends, customer needs, competitor offerings)
• Study target market segments and plan mid/long term sales strategy with RSD and Commercial Director
• Monitor the growth of the customers' business, review and coordinate with credit control to make appropriate credit recommendations.
• Follow-up on payment collections and ensure on-time payment from the customers.
• Prepare and meet deadline of weekly call planning, sales reports and other tasks assigned.
Yêu cầu công việc
• B.A in Economics, Foreign Trade or Business Management.
• Relevant work experience: 2+ years in Sales position. Experience on textile & garment industry is an advantage.
• Fluent verbal and written English. Other languages such as Chinese will be an advantage.
• Strong communication skill
• Willing to travel
• Good in Computer literacy (Excel, Powerpoint, Word)
Quyền lợi được hưởng
Performance bonus, other benefits according to Company policy
Chăm sóc sức khoẻ
24/7 Accident Insurance, Private health Insurance
Nghỉ phép có lương
Annual leave 12 days/ year
TATI là thương hiệu bánh đóng gói chất lượng cao được ra đời từ năm 2003. Sản phẩm của TATI đã phân phối chính thức tại những hệ thống siêu thị lớn nhất cả nước như Vinmart, Vinmart +, Coop Food, MM Mega Market, Big C, BRG mart, Nutri mart và hơn 10,000 điểm bán trên toàn quốc
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm theo quy định Nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 08/05/2003
Mission
Tầm nhìn: Trở thành một doanh nghiệp thực phẩm đầy tự hào của người Việt Nam.
Sứ mệnh: TATI cam kết mang đến cho người tiêu dùng những trải nghiệm hương vị tuyệt vời bằng những thực phẩm an toàn, bổ dưỡng được tạo nên từ chính sự đam mê, tâm huyết và trách nhiệm cao của mình với cộng đồng và xã hội.
Giá trị cốt lõi:
Tập thể: Chúng tôi có niềm tin mãnh liệt vào châm ngôn “tài sản quý giá nhất của doanh nghiệp là con người", vì vậy chúng tôi luôn đề cao và trân trọng những người bạn đồng hành của mình trên con đường chinh phục những giấc mơ lớn.
Chữ Tín: Chúng tôi luôn nỗ lực hết mình để đảm bảo đúng và cao hơn những điều đã cam kết với đối tác.
Chất lượng: Chất lượng sản phẩm luôn là đích đến cuối cùng của chúng tôi. Mọi thứ chúng tôi làm đều hướng về điều này nhằm đáp ứng được nhu cầu của người tiêu dùng một cách hoàn hảo nhất.