Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Supervise all activities at Cobi Towers’ Information desks and maintain the excellence of services delivered to tenants and customers
- Record and attend to all tenants’ requests, suggestions and complaints promptly and efficiently. Response to concerns of all tenants/ customers in a friendly and professional manner.
- Supervise and manage performances of Customer Service Staff to ensure staff response in a professional, competent and friendly manner to the needs of tenants, customers and visitors.
- Maintain order and cleanliness in the lobbies and main entrance areas of Cobi Towers.
- Perform daily patrol of the Towers’ lobbies, ground floors’ common areas such as corridors, restrooms, pantries to check and ensure good cleanliness as well as Safety and Security of the ground floor areas.
- Conduct regular check basic knowledge about the Towers of service providers’ staff to ensure that all Cleaning, Security staff are knowledgeable of basic information and be able to answer and assist customer, visitor when being asked.
- Review Customer Service logbook, visitor logbook, etc. on a daily basis and update Operation Manager/ Property Manager any matters that may affect to the satisfaction of tenants, customers and visitors.
- Prepare and submit Customer Service reports relating to tenants’ activities including all requests, complaints, complement, operation, events, visitors, etc.
- Inspect vacant premises to ensure they are always in good and tenantable conditions.
- Maintain good relationship with all tenants, customers of Cobi Towers.
- Attend the meetings and inspections of the government officers including fire police, local police, environment police, etc. as required by Operation Manager/ Property Manager.
- Assist Operation Manager/ Property Manager in organizing and arranging for the emergency drills and plans such as fire drill, infectious diseases, etc.
- Assist Operation Manager/ Property Manager to modify/ adjust the standard, procedures, guidance for all departments under operation department and ensure the procedures are up to date.
- Negotiate with all service providers/contractors in renewal of term contracts as assigned.
- Call for quotations and purchase spare parts, equipment, stationery, etc.as required by Operation Manager/ Property Manager. Execute other tasks as assigned by Operation Manager/ Property Manager.
Yêu Cầu Công Việc
Education Level Required: Diploma Degree or above.
Professional designations: Operation/ Property Executive in Operation Management/ Property Management Department of Office Buildings/ Shopping Malls (from or above 3 years of experiences).
- Demonstrate good verbal and written English skills.
- Demonstrate good communication skills.
- Have a teamwork spirit and strong work ethics.
- Possess an ability to work in a fast-paced, dynamic team environment.
- Be willing to learn new functions, procedures and recognize opportunities to improve.
- Ability to prioritize, planning skills, well-organized, multitasking.
- Presentation skills, Complaint handling skills.
- Ability to analyse situations, evaluate alternatives and come up with workable solutions. Be creative, enthusiastic, responsible and have “can-do” attitude.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 27 - 35
- Lương: 14 Tr - 18 Tr VND
Công ty TNHH CNA-HTE Việt Nam là công ty cung cấp giải pháp toàn diện trong lĩnh vực bảng hiệu và cảnh quan. Với một đội ngũ quản lý, chuyên gia, kỹ sư và công nhân thi công lành nghề, chúng tôi có thể đem đến cho khách hàng dịch vụ trọn gói từ thiết kế đến thi công hay chỉ thiết kế hoặc thi công tuỳ theo nhu cầu của khách hàng.
Tự hào là công ty có hơn 15 năm kinh nghiệm, chúng tôi đã có cơ hội hợp tác thực hiện nhiều loại hình dự án khác nhau như sân bay, trung tâm thương mại, khu nghỉ dưỡng hạng sang và khu nhà ở cao cấp. Với phương châm không hài lòng cho đến khi khách hàng hài lòng, luôn nâng cao tay nghề, cập nhật các kỹ thuật mới nhất và không ngừng cải tiến chất lượng dịch vụ của mình luôn là những ưu tiên hàng đầu của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách BHXH, BHYT và các phúc lợi khác theo quy định của Luật lao động và của công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 30/06/2008
Mission
- Về cả chất lượng và giá thành, chúng tôi có thể cung cấp dịch vụ không có ở các công ty khác bằng cách cung cấp dịch vụ sản xuất bảng hiệu tại nhà máy riêng của CNA-HTE, dịch vụ với chất lượng Nhật Bản của ASAHI ETIC.
- Bên cạnh dịch vụ bảng hiệu, chúng tôi cũng cung cấp dịch vụ hoàn thiện nội ngoại thất cho dự án, theo như yêu cầu của khách hàng trọn gói hay từng phần.
- Chúng tôi có thể hỗ trợ khách hàng về việc bảo trì trong và sau khi xây dựng.
- Chúng tôi có thể cung cấp dịch vụ không chỉ ở Việt Nam mà còn ở các nước khác.