CƠ ĐIỆN LẠNH QUANG THẮNG

Hải Phòng
200 - 500 nhân viên
Điện / Điện tử / Điện lạnh
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại CƠ ĐIỆN LẠNH QUANG THẮNG

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Lao động có tay nghề và sản xuất
Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm CƠ ĐIỆN LẠNH QUANG THẮNG

Cập nhật 11/12/2024 22:55
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH CƠ ĐIỆN LẠNH QUANG THẮNG
Nhân Viên Kế Toán Chi Phí (Cost Controller)
CƠ ĐIỆN LẠNH QUANG THẮNG
20 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 09/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lạc Long Quân, An Bàng, Hội An, Quảng Nam

Mô tả công việc

- Supports the development, implementation and management of the resort's annual budget/business plan, with a focus on Sales & Marketing strategies.
- Working closely with the DOSM, continuously monitor competitive activity and implement any agreed changes to the property's sales and marketing strategy.
- Knows the business and keeps abreast of competition and customer trends, new products and legislation. Consults direct reports on operations needs and opportunities. Identifies and communicates potential new revenue opportunities to the hotel department heads influencing the development of plans to tap those opportunities.
- Manages multiple disciplines to continually drive total hotel revenue, maximize profitability, and improve colleague and guest engagement
- Maintains high performance levels in the department by setting smart goals and expectations in line with company priorities and hotel goals.
- Is highly visible and interacts with guests including meeting planners on a daily basis to obtain feedback on sales efforts, service levels, and overall satisfaction and to build long term relationships. Proactively develops and maintains effective relationships with internal and external key patrons, effectively responds to and resolves guest problems and complaints in a timely manner.
- Reviews Guest Satisfaction survey results, and other data to identify areas for improvement in relation to service, products and promotions. Reviews findings with all resort departments and ensures appropriate corrective action is taken.
- Observes behaviours, and provides timely feedback to individuals and/or leaders to ensure continuous improvement of service performance.
- Fosters an environment of teamwork where colleagues can communicate openly; keeps colleague informed of key business information.
- Celebrate successes and recognizes the contribution of team members; ensuring recognition occurs throughout the department and the hotel.
- Creates appropriate Personal Development Plans and develops team members based on their individual strengths, development needs, and career aspirations. Identifies future leaders within the hotel and ensures they have a Personal Development Plan to continuously grow within the company.
- Oversees training activities in conjunction with the Human Resources Department to ensure compliance with legal requirements, company's standards, and department learning needs.
- Assigns accountability to team members, drives and monitors the execution of the department strategic plan to ensure team delivers impressive results.
- Works with support department heads to ensure departmental strategies are aligned with the resort and company goals.
- Makes key decisions to keep the operations running smoothly sometimes with incomplete information and under tight deadline, pressure and reduced headcount.

Yêu cầu công việc

- Level of Education Bachelor
- Areas of study Hospitality Management, Sales and Marketing Management
- Professional experiences 3 to 5 years
- Languages essential English
- The ideal candidate will be a leader who is naturally hands on, with an on-site management style, good relationship building skills and the ability to prioritize and make effective decisions. Ideally you are a dynamic and entrepreneurial Manager who invigorates and motivates the operation with confidence. Pre-opening experience in a five-star resort in an EAM position is advantageous, as is having an in-depth knowledge of Sales & Marketing strategy and resort operations. Experience in Asia - preferably South East Asia.

Quyền lợi được hưởng

Thành phố Hội An,
Quảng Nam
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH CƠ ĐIỆN LẠNH QUANG THẮNG
CƠ ĐIỆN LẠNH QUANG THẮNG Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Km5 đường 5 mới, thôn Mỹ Tranh, xã Nam Sơn, huyện An Dương, Hai Phong, Vietnam

Công ty TNHH cơ điện lạnh Quang Thắng tiền thân là hợp tác xã cơ điện lạnh Quang Thắng, thành lập 1997. Năm 2001, phát triển thành công ty TNHH cơ điện lạnh Quang Thắng.

Năm 2003 công ty TNHH Cơ điện lạnh Quang Thắng đầu tư mặt bằng sản xuất hơn 10.000 m2, xây dựng nhà máy bao gồm: khu văn phòng làm việc, khu phân xưởng sản xuất, nhà ăn ca, nhà nghỉ trưa cho cán bộ & công nhân đảm bảo tiêu chuẩn sản xuất công nghiệp , vệ sinh an toàn lao động và bảo vệ môi trường.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1997

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

 

Những nghề phổ biến tại CƠ ĐIỆN LẠNH QUANG THẮNG

Bạn làm việc tại CƠ ĐIỆN LẠNH QUANG THẮNG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CƠ ĐIỆN LẠNH QUANG THẮNG

CƠ ĐIỆN LẠNH QUANG THẮNG

Click để đánh giá