Việc làm Cơ Điện Lạnh và Thương Mại Hòa Bình

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Cơ Điện Lạnh và Thương Mại Hòa Bình
Admin-Hr Officer
Cơ Điện Lạnh và Thương Mại Hòa Bình
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 10/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Styl Solutions, 25-27 Đường B4, An Lợi Đông, Thủ Đức, Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Your responsibilities will include, but are not limited to:

A. Office Admin (70%)

  • Communication: managing phone calls, emails, posts, visitor logs, inquiries, and welcoming visitors.

  • Office Management: oversee office supplies by planning, ordering, managing purchases, and distributing. Maintain stock levels of stationery, equipment, and essential materials. Manage office assets, door access, parking, air conditioning, fire alarm, and telecommunications systems.

  • Catering: order daily lunch, dinner, and refreshments for staff.

  • Maintain the cleanliness and hygiene of the office environment to create a pleasant workspace for employees, collaborate with the greenery care team to maintain and enhance green spaces within the office.

  • Process extra-health care claims, by liaising with vendors, submitting claim requests, and addressing employee inquiries.

  • Financial support: handle invoice collection, update the Admin budget, and manage expense reports.

  • Event Coordination: assist in the planning and execution of company events, meetings, training sessions, and workshops. Booking flight & hotel for employees’ business trips

B. Human Resources (30%)

  • Human Resources support: support recruitment and internal communication. Assist in drafting, printing, and photocopying documents as needed.

C. Miscellaneous Tasks: perform various ad hoc tasks as assigned by the Human Resources Manager.

Yêu cầu công việc

Qualifications:

Here at STYL Solutions, we encourage our employees to take initiative, propose ideas, and provide them with the opportunity to dive into multiple projects. We are looking for candidates who possess the following:

  • Holds a degree from a university or college.

  • Proficient in reading and writing English.

  • Experienced in administrative/HR roles.

  • Detail-oriented, honest, and responsible.

  • Skilled in multitasking with excellent time management abilities to meet deadlines.

  • Demonstrated ability to work independently, self-motivated, proactive in learning new skills, and efficient in handling assigned tasks.

  • Available to start working immediately.

Benefits:

STYL Solutions will give you the favorable conditions you need to tackle difficult problems and learn cutting-edge technologies:

  • An international working environment with friendly and passionate colleagues

  • Onsite opportunity to Japan, and Singapore for training and supporting customer

  • Meaningful work with experienced & strong technical veterans

  • Flat structure, simple processes & transparency

In addition to providing you with professional growth, STYL Solutions is also committed to taking care of our employees, personally. As a full-time employee, you are automatically enrolled in our benefits program, which includes:

  • Attractive compensation, regular assessments, and salary reviews;

  • Petro allowance;

  • 19 paid days off per year;

  • 100% salary & full social insurance during the probation period;

  • Premium health care insurance (PTI);

  • Free lunch, dinner, coffee, and tea;

  • Special celebration on 8/3, 1/6, Xmas, Tet holiday...;

  • Outing/team-building activities (trip, sport, dinner...).

Salary: Negotiation

Employment Type: Full-time

Important Note:
By submitting an application, or sending your CV to us:
a) you acknowledge that you have read, understood, and agreed to STYL's Candidate Privacy Notice (It can be easily found on our website), and consent to the collection, use, and/or disclosure of your personal data by us for the purposes set out in the Notice; and
(b) in the event that we have received your job application or personal data from any third party pursuant to the purposes set out in the Notice, you warrant that such third party has been duly authorized by you to disclose your personal data to us for the purposes set out in the the Notice.

Quyền lợi được hưởng

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Cơ Điện Lạnh và Thương Mại Hòa Bình
Cơ Điện Lạnh và Thương Mại Hòa Bình Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
51 Điện Biên Phủ, Phường 25, Quận Bình Thạnh, Tp. HCM

Quá trình phát triển của Công ty: Từ khi thành lâp vào năm 1997 đến này: Chúng tôi là nhà phân phối Alaska trên toàn quốc với các sản phẩm điện lạnh , điện gia dụng : Tủ đông, tủ mát, máy nước uống nóng lạnh, máy lạnh, quầy lạnh dành cho siêu thị, quầy bánh, tủ kem chuyên dụng, tủ đá, quạt tháp, máy lạnh trung tâm, máy lạnh công nghiệp\... và thi công công trình cho các tòa nhà văn phòng trên toàn quốc. Công ty Hòa Bình có hơn 400 đại lý và 80 trạm bảo hành trên toàn quốc.

Những nghề phổ biến tại Cơ Điện Lạnh và Thương Mại Hòa Bình

Bạn làm việc tại Cơ Điện Lạnh và Thương Mại Hòa Bình? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Cơ Điện Lạnh và Thương Mại Hòa Bình

Cơ Điện Lạnh và Thương Mại Hòa Bình

Click để đánh giá