Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
COMPANY OVERVIEW
Talentnet is now acknowledged as the leading HR consulting firm in the country, with nearly 20 years of experience in the local labor market. With the mission “Make a difference in the lives of every employee”, Talentnet is passionate about contributing to a better working life for Vietnamese employees through professional HR solutions designed to meet the diverse needs of Vietnamese and international clients.
We are looking for the candidate for Specialist - IT Support, located in Ho Chi Minh, Vietnam.
RESPONSIBILITIES
- Problem resolution may involve the use of diagnostics and help request tracking tools, as well as require that the individual give hands-on help at the desktop level.
- Evaluate documented resolutions and analyze trends for ways to prevent future problems.
- Field incoming help requests from end users via both telephone and work orders in a courteous manner.
- Prioritize and schedule problems. Escalate problems (when required) to the appropriately experienced technician.
- Record, track, and document the help desk request problem-solving process.
- Apply diagnostic utilities to aid in troubleshooting.
- Access software updates, drivers, knowledge bases, and frequently asked questions resources on the Internet to aid in problem resolution.
- Identify and learn appropriate software and hardware used and supported by the organization.
- Perform hands-on fixes at the desktop level, including installing and upgrading software, and configuring systems and applications.
- Perform maintenance facility and network system, including installing, upgrading firmware, and regular backup configuration.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree with major in IT, Computer Engineer, Computer Science
- 02 years of working experience in IT support
- The ideal candidate possesses a growth mindset, demonstrating a proactive approach to learning and improvement. S/he is resilient, open to feedback, and continuously seek opportunities to innovate and drive personal and team development.
- The ideal candidate embraces a One-Team mindset, prioritizing collaboration and unity across all departments. S/he fosters a culture of teamwork, mutual respect, and shared goals, ensuring that the success of the organization is achieved collectively.
- Customer Service Support
- Plans and balances a range of tasks, assignments, projects and resources. Can cope with conflicting demands without undue disruption in order to get things done.
- Familiarity with protocols like TCP/IP, HTTP, FTP, and DNS, which are fundamental for network communication.
- Ability to design and implement IP addressing schemes and subnetting to optimize network performance and security.
- Works collaboratively and functionally with (external) clients. Anticipates and responds to their needs and demands to provide excellent client service and establish effective and long-term sustainable relationships.
- Intermediate English
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Những ý tưởng tuyệt vời xứng đáng được xây dựng, vì vậy hãy làm quen với TP&P Technology - Công ty phát triển phần mềm hàng đầu Việt Nam có văn phòng đại diện tại Mỹ & amp; Singapore
Là nhà cung cấp phần mềm & dịch vụ công nghệ tại khu vực APAC và Việt Nam, bạn sẽ thấy chúng tôi có ý thức toàn cầu và luôn sẵn sàng làm việc hoặc hợp tác với bạn.
TP&P là sự lựa chọn tối ưu để trở thành đối tác chiến lược hỗ trợ bạn phát triển sản phẩm phần mềm trong suốt chuỗi giá trị.
Chính sách bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe: Khám sức khỏe định kỳ hàng năm, Bảo hiểm sức khỏe cao cấp TPPCare
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch công ty hàng năm & dự án close team outing
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 11/12/2015
Mission
Với đội ngũ giàu kinh nghiệm và chuyên môn sâu về nhiều dịch vụ, từ phát triển phần mềm tùy chỉnh, cơ sở hạ tầng CNTT và dịch vụ quản lý ứng dụng, đến tư vấn và triển khai giải pháp kinh doanh, an ninh mạng, đến dịch vụ DevOps và Blockchain, bất kể bạn muốn gì, chúng tôi đều có thể làm thật. Chúng tôi xác định nhu cầu của bạn và điều chỉnh theo tình huống của bạn để cung cấp dịch vụ chất lượng và kết quả cuối cùng sẽ mang lại cho người dùng cuối của bạn trải nghiệm tuyệt vời sẽ khiến họ quay lại để biết thêm!
Review TP&P TECHNOLOGY
Công ty giờ bị Agest thâu tóm, văn hoá Nhật xâm chiếm, cực kì khắc khe công việc và thời gian
Văn phòng chỗ ngồi thoải mái, rộng rãi, đồng nghiệp cũng thân thiện, mức lương ok so với mặt bằng chung. Tạm thời không có gì để phàn nàn cả. Công ty ổn áp phếtt.
Công ty thân thiện đúng như mong đợi. HR lắng nghe nhân viên. PM vui tính, làm ra làm chơi ra chơi. Môi trường thoải mái, lương ổn so với mặt bằng chung, đồng nghiệp cũng thân thiện.