Mô tả công việc
- Facilitate client requirements gathering sessions with external and internal stakeholders; documenting those requirements into use cases, activity diagrams and functional specifications;
- Work with the Project Managers and clients on new/existing implementations to ensure timely and effective delivery of requirements documentation in line with agreed upon project hours;
- Lead efforts to evaluate, select, recommend and implement appropriate software & system solutions that support and enable the delivery of eCommerce applications;
- Provide thought leadership in eCommerce best practices, the selection and recommendation of eCommerce applications and their ancillary systems;
- Identify and present process improvements for requirements gathering and documentation of those requirements;
- Update base functionality templates that reflect current version capabilities of Magento, Intershop, and Hybris platforms;
- Possess a thorough understanding of Magento, Intershop and hybris administrative functionality;
- Maintains awareness of new and emerging technologies and the potential application on client engagements;
- Tracks and reports hours and expenses on a weekly basis;
- Performs other duties as required or assigned which are reasonably within the scope of the duties enumerated above.
- Evaluate the Test Cases and Test Plan.
- Manage the QA.
- Prepare the demo to the potential clients.
- Validate the demo to make sure the demo works well.
Yêu cầu công việc
- 2-7 years of experience as a Business Analyst or technical Project Manager in AI-project or ecommerce project
- Answer all client training requests (phone calls, emails and other communiqués) in a timely fashion, but in no event more than 24 hours from the receipt of a communication;
- Experienced in consulting with a track record of client facing engagements. Ability to communicate with people at all levels;
- Be comfortable in fast paced environment and management of multiple initiatives simultaneously;
- Strong analytical skills and demonstrated understanding of how to interpret customer business needs and translate them into requirements;
- Excellent in writing effective client documentation including functional specifications,process flow maps, and use cases;
- Expert in all tools including JIRA, MS Word, PowerPoint, Excel, and Visio;
- Ability to work independently as well as within a goal oriented project team.
Quyền lợi được hưởng
● 100% salary in probation
● Pay insurance and taxes in accordance with the law
● premium Healthcare Insurance
● 13th month salary
● Annual salary & performance review
● Provide laptop and related devices
● Free of parking fee
● Company team building trip, year end party, weekly happy hour, company outing, birthday gift, ...
● Clubs (football...)
● Company activities, contests
● Marriage allowance, having newborn baby allowance, bereavement allowance
● Comfortable and dynamic American working environment
● Participate in European and American projects
● Other benefits
CRIF hiện là tập đoàn hàng đầu ở châu Âu trong lĩnh vực thông tin tín dụng ngân hàng và là một trong những nhà khai thác chính ở cấp độ toàn cầu trong lĩnh vực dịch vụ tích hợp cho kinh doanh & thông tin thương mại; quản lý tín dụng & tiếp thị.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
Ngoài thông tin chính xác và chuyên sâu, CRIF D&B Việt Nam kết hợp các hệ thống công nghệ tiên tiến giúp hỗ trợ ra quyết định, đánh giá và mô hình chấm điểm tín dụng nhằm đáp ứng kịp thời nhu cầu của thị trường.
Review CRIF
Crif là một công ty tốt
Nơi khởi đầu tốt cho sinh viên mới tốt nghiệp
Môi trường tốt