THẨM MỸ VIỆN THIÊN HÀ

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Y tế / Chăm sóc sức khỏe
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại THẨM MỸ VIỆN THIÊN HÀ

Marketing/ Truyền thông
Chăm sóc sức khỏe
Dịch vụ khách hàng
Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Giáo dục
Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm THẨM MỸ VIỆN THIÊN HÀ

Cập nhật 21/12/2024 23:31
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ AN HOÀNG GIA - THẨM MỸ VIỆN THIÊN HÀ
Bilingual Customer Service & Training Specialist (German/Vietnamese)
THẨM MỸ VIỆN THIÊN HÀ
86 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Principle duties:

  • We are seeking an experienced and enthusiastic Customer Service & Training Specialist fluent in both German and Vietnamese to join our team. This individual will play a key role in developing, coaching, and mentoring our customer service agents, equipping them with the skills necessary to provide exceptional customer support. The trainer will focus on fostering a service-oriented mindset, delivering sales through service, and maintaining the brand's voice while ensuring effective communication in both languages.

Key Responsibilities:

  • Language Support: Deliver training sessions primarily in Vietnamese, providing agents with the tools and skills needed to support German-speaking customers effectively. Offer guidance on cultural nuances and language best practices to ensure clarity and excellent customer service through translation tools.
  • German Language Training: Conduct basic German language classes for agents, providing foundational knowledge to enhance their understanding of common phrases, customer interactions, and culturally appropriate responses.
  • Cultural Awareness Training: Provide training on German cultural nuances and communication styles to ensure agents are culturally sensitive and can build rapport with German-speaking customers.
  • Training Delivery: Develop, organize, and deliver interactive training sessions for customer service agents, covering product knowledge, customer service techniques, sales through service methods, and best practices for live chat interactions.
  • Live Chat Expertise: Train agents specifically on live chat service techniques, including quick, empathetic responses, multitasking, and maintaining brand voice while engaging with customers online. Evaluate and provide feedback on live chat interactions to optimize performance.
  • Translation Support: Guide agents on the effective use of translation tools to translate between Vietnamese and German, ensuring accuracy, cultural sensitivity, and clarity in customer communication.
  • Quality Assurance: Observe live chat and call interactions, provide feedback to the Quality Control team, and identify improvement opportunities to enhance the quality of customer engagements.
  • Sales Coaching: Promote a "Sales in Service" approach, coaching agents to upsell and cross-sell services while maintaining a strong customer-first mindset.
  • System Familiarization: Train agents to effectively navigate and use live chat systems, emphasizing self-service options and efficient customer issue resolution.

Yêu Cầu Công Việc

Qualifications:

  • Proficiency in German and Vietnamese (both spoken and written) is required.
  • Basic English is a plus
  • Experience in Customer Service Training, with a focus on live chat service or related coaching roles, ideally within the telecommunications industry.
  • Strong knowledge of customer service software, CRM systems, and the ability to teach technical processes.
  • Experience in translation and effective use of translation tools for communication between Vietnamese and German.
  • Ability to conduct basic German language classes for Vietnamese-speaking agents to support customer interactions
  • Understanding of German culture and communication nuances to ensure agents can relate to customers appropriately and effectively.
  • Demonstrated ability to create engaging and impactful training materials and sessions.
  • Excellent communication skills with an empathetic and motivational approach.
  • Experience promoting service-based sales strategies and fostering a supportive learning environment.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Tòa nhà Saigon ICT, CVPM Quang Trung, Q. 12

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh

Video Tuyển Dụng

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ AN HOÀNG GIA - THẨM MỸ VIỆN THIÊN HÀ
THẨM MỸ VIỆN THIÊN HÀ Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 176, phố Trần Duy Hưng, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Thiên Hà là viện thẩm mỹ 5 sao cung cấp các dịch vụ: chăm sóc/điều trị da, giảm béo, phẫu thuật thẩm mỹ,…Thành lập từ năm 2009, có nhiều năm kinh nghiệm trong ngành chăm sóc sắc đẹp cho chị em phụ nữ và được hàng nghìn khách hàng và người nổi tiếng tin tưởng. Viện Thẩm mỹ Thiên Hà với sứ mệnh đem lại những dịch vụ thẩm mỹ tiêu chuẩn 5 sao hàng đầu hứa hẹn sẽ là điểm đến đáng tin cậy, giúp chị em nhanh chóng lấy lại diện mạo mới, đẹp không tỳ vết.Thiên Hà đang trên đà phát triển mạnh mẽ về cả quy mô và chất lượng. Thiên Hà hiện có 2 chi nhánh tại Hà Nội và văn phòng chính tại 62 Nguyễn Huy Tưởng, Thanh Xuân Trung, Thanh Xuân, Hà Nội với quy mô hơn 200 nhân sự.

Những nghề phổ biến tại THẨM MỸ VIỆN THIÊN HÀ

Bạn làm việc tại THẨM MỸ VIỆN THIÊN HÀ? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo THẨM MỸ VIỆN THIÊN HÀ

THẨM MỸ VIỆN THIÊN HÀ

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo