Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Job Details
Position: Picking Team Assistant Manager - Trợ lý Giám đốc (Nhóm Chọn) - Logistics
Job Code: 112887
- Working location: Duc Hoa District, Long An Province
- Monthly Salary: 20,000,000~23,000,000VND
Responsibility
1. Set up and manage shipping operations and procedures at the distribution center and ensure staff compliance.
2. Set up and manage KPIs for each warehouse department to ensure efficient operations. Improve and monitor procedures and processes for leveling up.
3. Receive and deploy cycle count/stock check requests or set up annual cycle count/stock check and reconcile with system data (WMS) to maintain inventory accuracy.
4. Inspect all warehouse equipment and order repairs and replacements periodically and as needed.
5. Participate in setting annual budgets and expenses, analyze variances and make necessary corrections to help the organization achieve its financial goals.
6. Detail requirements for recruiting, hiring and training new employees. Provide guidance and mentoring for staff leveling up.
7. Maintain warehouse status during both annual and peak business days, including employee schedule management.
8. Report and resolve issues that arise in daily operations.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
・Education: At least graduated from High School
・Language: English - Business Level
・Experience:
- Have at least 3 years of experience in the Warehouse/ Fulfillment Center/ Distribution Center including at least 1 year in management role.
- Experience with inventory control and management
- Knowledge and experience in setting up procedures/ processes, equipment maintenance, and warehouse best practices.
・Knowledge:
- Knowledge of warehouse operations, warehouse management systems (WMS)
- Understanding processes, standards, and practices in the transportation market, using Transportation management systems (TMS)
・Personality Requirement:
- Strong leadership and interpersonal communication skills, with the ability to manage and develop a team
・Skills:
- Good at data processing, Excellent in Excel
- Careful, hard-working & willing to learn
- Teamwork and task assignment skill
<Preferable Skill / Experience>
・Experience in retail business or FMCG is preferred
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Trung học
- Độ tuổi: 28 - 40
- Lương: 20 Tr - 23 Tr VND
Công ty Đầu tư và Phát triển Hoàng Sa Việt được thành lập vào năm 2011. Những ngày đầu thành lập, Hoàng Sa Việt với đội ngũ gồm 5 thành viên có hơn 7 năm kinh nghiệm hoạt động và làm việc trong lĩnh vực quảng cáo, tổ chức sự kiện.
Trải qua nhiều giai đoạn thăng trầm, đến nay Hoàng Sa Việt tự hào là một thương hiệu uy tín hàng đầu và có bước chuyển mình mạnh mẽ sang hoạt động đa ngành, từ lĩnh vực nghệ thuật, chuyển sang công nghiệp giải trí và từng bước phát triển sang các lĩnh vực cơ khí tự động, cơ khí xây dựng và điện năng lượng. Đồng thời không ngừng vươn xa hơn nữa trên thị trường quốc tế.
Hoạt động trong ngành với hơn 9 năm kinh nghiệm, chúng tôi tự hào đem đến cho quý khách hàng những sản phẩm, dịch vụ tốt với phong cách chuyên nghiệp nhất trên cơ sở chia sẻ giá tri cùng hướng đến sự phát triển bền vững lâu dài. Chúng tôi hy vọng, với cách làm tối ưu nhưng chứa đựng nhiều tâm huyết của đội ngũ nhân sự năng động, giàu kinh nghiệm sẽ chinh phục đươc hầu hết trái tim của quý khách hàng khi từng bước đến với chúng tôi. Hoàng Sa Việt đã, đang và sẽ luôn nỗ lực hết mình vì sự phát triển chung – khẳng định thương hiệu Việt.