Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. Main Responsibilities:
- Participate in contributing ideas and planning for the company's programs and activities.
- Monitor, evaluate data and report on the company's financial situation, perform data analysis (if any) as requested by the director.
- Support departments/divisions in performing work, ensuring all operations run smoothly and achieve optimal performance.
- Receive and review documents from departments and divisions and submit them to the director for approval.
- Receive information from the director and then clearly and accurately communicate with relevant departments, receive feedback from superiors.
- Take notes of meeting information, working minutes, and summarize content.
- Participate in supporting the human resources department in implementing other requests of the director.
- Perform other tasks as requested by the director
Yêu Cầu Công Việc
1. Candidate requirements:
General requirements
- 1-2 years experience required
- Good communication in English
- Graduated from business administration, economics,... or related fields
- Love creative work
- Flexible, adaptable, and able to perform many different tasks
- Age (1998 - 2001)
Skills
- Careful, honest in work
- Proactive, self-study ability
- Committed, highly responsible in work
- Ability to withstand high pressure at work
- Problem solving skills
- Qualities and attitudes
- Good communication skills, enthusiastic in work
- Proficient in office software (Word, Excel, Powerpoint,...)
2. Benefits:
- Salary: Negotiable
- Working hours from 08:00 to 17:30, Monday to Friday, with a 1.5-hour lunch break.
- Professional, dynamic, creative, and developmental working environment with many promotion opportunities.
- Fully entitled to labor policies according to labor laws on insurance, salary, bonuses, holidays, etc.
- Professional, dynamic, creative, and developmental working environment with many promotion opportunities.
- Attractive remuneration, holiday bonuses, project bonuses, annual bonuses, 13th-month salary (personal achievement bonuses, business performance bonuses, attendance bonuses, etc.).
- Clear career opportunities and promotion paths.
- Casual yet respectful dress code, spacious and well-equipped office.
- Annual vacation (once a year).
- Weekly happy hours and many other events on annual traditional holidays.
- Use of company-provided computers and equipment.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: 23 - 26
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Đầu tư và Phát triển Hoàng Sa Việt được thành lập vào năm 2011. Những ngày đầu thành lập, Hoàng Sa Việt với đội ngũ gồm 5 thành viên có hơn 7 năm kinh nghiệm hoạt động và làm việc trong lĩnh vực quảng cáo, tổ chức sự kiện.
Trải qua nhiều giai đoạn thăng trầm, đến nay Hoàng Sa Việt tự hào là một thương hiệu uy tín hàng đầu và có bước chuyển mình mạnh mẽ sang hoạt động đa ngành, từ lĩnh vực nghệ thuật, chuyển sang công nghiệp giải trí và từng bước phát triển sang các lĩnh vực cơ khí tự động, cơ khí xây dựng và điện năng lượng. Đồng thời không ngừng vươn xa hơn nữa trên thị trường quốc tế.
Hoạt động trong ngành với hơn 9 năm kinh nghiệm, chúng tôi tự hào đem đến cho quý khách hàng những sản phẩm, dịch vụ tốt với phong cách chuyên nghiệp nhất trên cơ sở chia sẻ giá tri cùng hướng đến sự phát triển bền vững lâu dài. Chúng tôi hy vọng, với cách làm tối ưu nhưng chứa đựng nhiều tâm huyết của đội ngũ nhân sự năng động, giàu kinh nghiệm sẽ chinh phục đươc hầu hết trái tim của quý khách hàng khi từng bước đến với chúng tôi. Hoàng Sa Việt đã, đang và sẽ luôn nỗ lực hết mình vì sự phát triển chung – khẳng định thương hiệu Việt.