The job holder organize the implementation of strategic projects and take responsibility for the implementation results.
Key Accountabilities (1)
- Initiative Management
- Ensure the progress and results of the overall strategic project implementation during the design and pilot phases (including financial results, if any).
- Ensure progress and results during project implementation.
- Define scope, key deliverables, implementation timeline, required resources, project charter (principles) and ensure management of project scope changes, if any.
- Directing, guiding the implementation of diagnosis, design, pilot (1-2 rounds) of initiatives.
- Organize working programs on solving arising problems with the Division Director, Project Team and Executive Board.
- Solve difficult problems and report to the Block Manager and Project Implementation Team, if necessary.
- Provide technical support during the implementation phase (if required).
- Develop a professional training program to ensure that the project is implemented according to the original design.
- Report
- Report to Head of Digital Marketing and/or Chief Marketing Officer on project implementation progress and challenges that may arise during implementation (if any).
- Approve contents related to the initiative in internal communication, if necessary.
- Resource plananing và managment
- Develop resource plans for all phases of the project.
- Ensure the implementation of the financial objectives of the project.
- Determine the selection criteria and conduct interviews with project specialists.
- Building and improving the capacity of the group through training and mentoring programs.
- Conduct performance evaluation for project specialists.
- Build a culture and a healthy and cooperative working environment.
Head of Digital Marketing Performance & Management
Key Relationships - Direct Reports
Key Relationships - Internal Stakeholders
Marketing and all functional units in the bank: mainly with Business, RBG, CA, Strategy, Finance, Procurement, IT, Operations divisions.
Key Relationships - External Stakeholders
Service providers for TCB in media & digital marketing services, KOLs, online communities…
Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications
- Bachelor degree or higher, major in Marketing, Business Administration, Economics or other relevant areas
- Understanding digital marketing và financial and insurance products/services
- Strong understanding of strategy and budgeting.
Specialization: at least 08 years of experience in marketing và communications, prefered in banking và fincaical service industry
- Management: at least 04 years of expereince in people managent or equivalent position
- Business English standard of proficiency as required for the role
Được thành lập từ năm 2013, TP Entertainment đã chọn cho mình sứ mệnh luôn lắng nghe, thấu hiểu để phát triển sản phẩm công nghệ tiên tiến và hữu ích trên nền smartphone cho người dùng trên toàn thế giới nhằm tăng trải nghiệm người dùng trên smartphone và thỏa mãn nhu cầu giải trí người dùng.
Với tầm nhìn xây dựng TP Entertainment trở thành công ty cung cấp sản phẩm và dịch vụ trên nền smartphone đẳng cấp khu vực và quốc tế, TP Entertainment đã xây dựng đội ngũ cán bộ nhân viên có chuyên môn cao, nhiệt huyết và thiện chiến. Đồng thời TP Entertainment đã và đang phát triển nền tảng cho riêng mình để đáp ứng số lượng người dùng đông đảo trên toàn thế giới.
Đến với TP Entertainment cùng tiêu chí “ Làm hết sức, chơi hết mình” không chỉ được gia nhập đội ngũ thành viên siêu khỏe, trẻ và nhiệt tình; bạn còn có cơ hội được học hỏi các kĩ năng phát triển bản thân cũng như tham gia các khóa học kĩ năng mềm được hướng dẫn và dẫn dắt bởi leader tận tâm.
Không chỉ vậy, rất nhiều các hoạt động ăn chơi tưng bừng được tổ chức hàng tuần, hàng tháng; đảm bảo anh em luôn giữ thể trạng tốt nhất cho công việc.