Mô tả công việc
Participate in cross- functional meetings to review information received from operational support functions- Training, HR, Quality, WFM, IT- and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
Manage the day- to- day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
Conduct regular one- on- ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
Yêu cầu công việc
Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
Experience in E- Commerce, Retail is preferred.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
Proficiency in English communication is an advantage.
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
Willingness to work a flexible schedule.
In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:40:02
Công ty TNHH DVTM & XNK Việt Anh được thành lập năm 2004, hoạt động chính trong lĩnh vực sản xuất, kinh doanh, xuất nhập khẩu thiết bị chiếu sáng và thiết bị điện. Nhà máy sản xuất của công ty Việt Anh có quy mô rộng trên 30.000 mét vuông cùng hệ thống dây chuyền khép kín, công nghệ hiện đại, sản lượng trung bình mỗi ngày đạt hơn một triệu sản phẩm.
Công ty Việt Anh cung cấp đa dạng các sản phẩm đèn chiếu sáng như đèn led bulb, trụ nhôm, trụ nhựa, âm trần, ốp trần, led tuýp, pha led, led đĩa, led tích điện, đèn cảm ứng, đèn đội đầu…và các thiết bị điện như ấm siêu tốc, aptomat, ổ cắm điện, vợt muỗi…Tất cả các sản phẩm đều được sản xuất với linh kiện cao cấp, đạt tiêu chuẩn quốc tế, đèn led có hiệu suất phát quang cao, tuổi thọ bóng từ 30.000 – 50.000 giờ chiếu sáng, tiết kiệm 85% điện năng.Vật liệu sản xuất có độ bền cao, khả năng tái chế 100%, an toàn cho người sử dụng, thân thiện với môi trường.