Mô tả công việc
Admin Task:
- Organize company events & activities such as Company trip, Family Day, party, customer events, etc..
- Vendors management, check service contract and make payment for monthly expenses.
- Air-ticket, WP for expat,
- Procurement procedure
- Reception management
HR Task:
- Support recruitment activities: shortlist, appointments, interview candidates, job fairs, university internship.
- Orientation training, soft skills training courses.
- Support HRMS system & time attendance.
- Other tasks
Yêu cầu công việc
- Graduated from University, priority for related field: HR, Languages, Law, Economic.
- Have 1–2-year experiences in foreign companies (fresh is welcome)
- Good English abilities.
- Good communication, working mindset and attitude.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary + lunch allowance
- Full benefit as Vietnam labor law: insurances (100%), annual leave...
- Private health insurance + 24 hour-accident insurance
- Annual health check-up at hospital
- Company trip, quarterly party, and other benefits.
- Young & friendly working environment.
Công ty TNHH Dịch Vụ và Đầu Tư Hoàng An là một công ty thuộc sở hữu tư nhân Việt Nam được thành lập vào năm 2011, Công ty TNHH Dịch vụ và Đầu tư Hoàng An (gọi tắt là Hoàng An) là một tập thể vững mạnh bao gồm đội ngũ nhân viên đầy tài năng và chuyên nghiệp, sẵn sàng cung cấp dịch vụ tốt nhất cho khách hàng.
Chúng tôi là công ty dịch vụ năng động, lấy lợi ích của khách hàng làm tiền đề, và luôn đảm bảo sẽ cung cấp những dịch vụ chất lượng, an toàn trong lĩnh vực kinh doanh sắt thép & nguyên liệu sản xuất thép kết hợp với vận tải nội địa, cho thuê xe văn phòng, quản lý công trường vùng xa và một số lĩnh vực khác. Phục vụ nhiều khách hàng lớn và có danh tiếng với dịch vụ đa dạng với chất lượng tốt nhất.