Mô tả công việc
- Ensure compliance with all employment regulations during recruitment and hiring processes.
- Foster a positive workplace culture by addressing employee concerns, resolving conflicts, and ensuring that the organization adheres to policies and best practices.
- Serve as a point of contact for employee queries related to HR policies, compensation, benefits, and career development.
- Handle compensation and benefits administration to ensure alignment with industry standards and internal equity.
- Manage payroll processing and ensure timely payment of employee salaries.
- Address employee questions regarding payroll, benefits, and other HR-related matters.
- Ensure compliance with local, state, and federal employment laws and regulations.
- Maintain and update employee records, including attendance, leave, and personnel files.
- Maintain HR systems and databases, ensuring accuracy and data confidentiality.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive package
Yêu cầu công việc
- 2 years of experience in HR, preferably in the hospitality industry.
- Knowledge of labor laws and HR best practices.
- Proficiency in HR software.
- Computer skill
- English communication
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Dịch Vụ và Đầu Tư Hoàng An là một công ty thuộc sở hữu tư nhân Việt Nam được thành lập vào năm 2011, Công ty TNHH Dịch vụ và Đầu tư Hoàng An (gọi tắt là Hoàng An) là một tập thể vững mạnh bao gồm đội ngũ nhân viên đầy tài năng và chuyên nghiệp, sẵn sàng cung cấp dịch vụ tốt nhất cho khách hàng.
Chúng tôi là công ty dịch vụ năng động, lấy lợi ích của khách hàng làm tiền đề, và luôn đảm bảo sẽ cung cấp những dịch vụ chất lượng, an toàn trong lĩnh vực kinh doanh sắt thép & nguyên liệu sản xuất thép kết hợp với vận tải nội địa, cho thuê xe văn phòng, quản lý công trường vùng xa và một số lĩnh vực khác. Phục vụ nhiều khách hàng lớn và có danh tiếng với dịch vụ đa dạng với chất lượng tốt nhất.