Việc làm Sun Ching Vn

Cập nhật 23/07/2024 23:52
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Điện Tử Sun Ching Vn
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Đơn Hàng Mẫu / PDCS Staff
Sun Ching Vn
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 01/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Bình Dương
Mô tả Công việc
1. Receiving sample order from customer to give them sample product.
2. Advise and confirm materials: such as (Fabric direction, kind of PU and H/T Logo, Sublimation, Pad printing, silk printing information) to get correct order information.
3. Keying in the sample orders on ERP and send email to the related department to request to produce sample.
4. Tracking and updating the status of sample orders to customer. Updating ETD of sample orders to customer to get their acceptance, then arrange shipping date base on that.
5. Collaborate with Sample Room team to open the sample size, HT logo, and Sublimation to get approval for sample order.
6. Working with costing team to cost out the product and provide the quotation to customer's demand (new logo design, last, fabric, process.... Or cost option for comparison).
7. Contact with purchasing team to get fabric quotation and related limitation of fabric.
8. Create PI & CI of sample order on O2 ERP system to send to customer.
9. Making shipping list plan and info customer shipping document to catch customer timeline.
10. Follow raw material and product testing to make sure the sample meet or exceed customer standards.
11. Issuing Sale contract to customer to get the agreement on the detail trade terms, payment term, deliver method, ...
12. Issuing Monthly debit note to customer, tracking payment status to make sure all payment on time.
13. Check the accuracy of the daily shipping report before the reporter updates the accounting team to make sure all the information is correct.
14. Contacting directly to logo and fabric vendor on special cases (pushing urgent order delivery, checking urgent information for new material, ...) to get material urgently, then could finish sock liner intime to deliver out.
15. Giving instant advise/suggestion regarding to material and tooling to customer upon request, then customer could develop suitable sample for their project.
16. Communicating to customer via email, Apps and phone to make sure finish daily job well.
17. Following correctly and timely all standards development policies to giving customer the correct advice and profit for company.
18. Daily support on enquired information regarding Sample Development from Production, CS, KIO, PPC, PD, QC, Purchasing, Sales, Costing, Accounting => by giving needed information when they request to help them finish job smoothly.
19. Transferring product tolerance/ product key features to BOM, and KIO Team, then BOM to clarity and accuracy accordingly.
20. Keying in BOM SKU and Price of insole to ERP, then later on people to track it if need.
21. Keying in Price of insole to ERP for recording and making packing list, PI/CI, Sales reports.
22. Making total PKL, send to customer for confirmation then send to Accounting Department to open customs declaration.
23. Handling exceptional cases (complaints, delay, claim, deduction, NG,) from customer to find action plan, and improve to customer.
24. Preparing price requirement for costing department to make the quotation, send customer for confirmation.
25. Working with US Sales for development direction, and Brand's direction, so could have enough knowledge to apply to current job.
26. Check with customer for production forecast/ buy plan for our planning team buy correct raw material.Yêu Cầu Công Việc
Education & Knowledge: College/ University
Foreign language: English communicating
Experience: At least 2 - 3 years' experience in PDCS position at manufacturing. Priority for footwear industry
Other skills:
Time management skills
Communication and Negotiation skill
Problem solving
Can use ERP systemLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô E, đường số 2, KCN Đồng An, phường Bình Hòa, Thuận An

CÔNG TY TNHH ĐIỆN TỬ SUNCHING VIỆT NAM đáp ứng mọi nhu cầu đa dạng về bo mạch điện tử cho tất cả khách hàng của chúng tôi trên thế giới.

Thành lập từ tháng 10 năm 2020, nhà máy sản xuất bo mạch điện tử của chúng tôi đặt tại tỉnh Bình Dương Việt nam, chúng tôi luôn nắm bắt và thấu hiểu nhu cầu của từng khách hàng để tạo ra những sản phẩm phù hợp với chất lượng tốt nhất, đảm bảo giao hàng đúng hạn và một dịch vụ hậu mãi tuyệt vời.

Nhà máy sản xuất của chúng tôi đạt chứng chỉ ISO 9001, ISO 14001 với hệ thống môi trường đạt chuẩn cùng chứng chỉ an toàn cho sản phẩm. Với trang thiết bị hiện đại, kinh nghiệm và khả năng nghiên cứu dày dặn , chúng tôi tin rằng sản phẩm chất lượng của chúng tôi sẽ mang đến sự thành công cho khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Hưởng đầy đủ BHYT, BHXH, BHTN theo quy định của pháp luật.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham quan du lịch hàng năm,

Lịch sử thành lập

  • Ngày thành lập: Tháng 10 năm 2001

Mission

Sứ mệnh: Mang đến cho khách hàng, đối tác chất lượng sản phẩm và dịch vụ vượt trội, giảm giá thành và nâng cao tính linh hoạt để đảm bảo đối tác đạt được lợi thế cạnh tranh, từ đó nâng cao giá trị cho chuỗi cung ứng

Những nghề phổ biến tại Sun Ching Vn

Bạn làm việc tại Sun Ching Vn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Sun Ching Vn

Sun Ching Vn

Click để đánh giá