Mô tả công việc
2. Manage events budget, evaluate results against goals, and generate learnings for improvement
3. Assist in creating and distributing event collateral (i.e., invitations, event flyers, follow-up questionnaires for attendees)
4. Coordinate all facets of events with sales, marketing, and clinical staff to help encourage maximum attendance
5. Collaborate with marketing leadership to ensure successful and productive patient-facing and physician-facing events
6. Development standards and procedures for various marketing events, including establishing best practices for events
7. Other duties/projects as assigned.
Yêu cầu công việc
2. Strong written and verbal communication and presentation skills
3. Must have strong organizational and project management skills, as well as extraordinary attention to detail
4. Excellent written and verbal communication skills, as well as outstanding copywriting and proofreading skills
5. Must be a self-starter and able to independently move projects forward, prioritize tasks, and meet deadlines
6. Must have strong analytical skills to analyze metrics and create reports
7. Ability to work in a fast-paced environment in a rapidly changing environment and run multiple concurrent project demands within established timelines
Quyền lợi được hưởng
Annual Bonus based on company's performance
Chăm sóc sức khoẻ
Compulsory Insurance to the law, Accident Insurance, Premium Healthcare
Nghỉ phép có lương
15 days leave/ year
Digiport cung cấp dịch vụ xuất nhập khẩu và vận chuyển hàng chính ngạch Trung - Việt cho các SMEs.
Digiport ra đời với tầm nhìn trở thành một công ty công nghệ logistics và dịch vụ xuất nhập khẩu thông minh, với sứ mệnh đẩy mạnh sự tích hợp của doanh nghiệp vừa và nhỏ tại Việt Nam vào chuỗi cung ứng toàn cầu một cách dễ dàng và hiệu quả. Để thực hiện được tầm nhìn và sứ mệnh đó, giá trị cốt lõi của Digiport xoay quanh Con người - Tinh thần phục vụ - Trách nhiệm xã hội.
Con người Digiport: Nhân cách tốt, khả năng hỗ trợ cao, thấu hiểu và cùng nhau gánh vác công việc. Sáng tạo không ngừng, luôn luôn cải tiến để tăng hiệu quả công việc. Digiport luôn coi trọng người lao động là một tài sản quý giá của công ty.
Tinh thần phục vụ: Con người Digiport luôn hướng tới sự hài lòng của khách hàng và hướng tới sự hợp tác lâu dài thông qua việc cung cấp, chia sẻ các giải pháp tối ưu và hiệu quả cho khách hàng. Xây dựng uy tín vững chắc trong lòng khách hàng là tôn chỉ của con người Digiport trong mọi hành động.
Trách nhiệm xã hội: Không chỉ là một doanh nghiệp. Digiport luôn muốn trở thành công ty có các hoạt động có trách nhiệm với xã hội, cộng đồng và quốc gia mà Digiport kinh doanh và hoạt động.