Mô tả công việc
- Search for customer information on all mass media and create a list of potential customers.
- Introduce restaurant services to customers by calling or meeting in person.
- Send service information emails, answer all customer-related questions and respond quickly.
- Respond to all questions on the sales website, fanpage, booking page, online food ordering.
- Sign contracts or close orders of customers who agree to use the service.
- Take care of old customers, potential customers
- Answer and support to resolve all issues related to the service.
- Send information, incentive programs, promotions to old and potential customers to persuade customers to re-sign contracts.
- Collaborate with all restaurant staff to build promotional activities, introduce services to customers through media channels or offline.
- Coordinate with departments to develop plans to find new customer lists, service usage, etc.
- Report all activities every week, month, year.
- Carry out other requests from superiors.
- Working time: Monday - Friday (08:30 – 17:30) and Saturday morning (08:30 – 12:30)
- Working place: No.1 ,Street 39, Thao Dien Ward, Thu Duc City, HCMC.
Quyền lợi được hưởng
- Basic salary: negotiable based on ability
- Service charge: are subject to business monthly/yearly result of the restaurant and as per the Company’s Policies.
- 12 annual leave per year, participate in insurance according to the laws of the Socialist Republic of Vietnam2
- Office lunch; discount when using services at every outlet in the company.
- Dynamic, friendly, youthful working environment
Yêu cầu công việc
- 2 years of relevant experience or an equivalent combination of education and work-related experience.
- Bachelor’s degree in Hospitality or related field.
- Problem solving, negotiation; reasoning, motivation, organizational and training abilities.
- Good looking suitable for the job
Yêu cầu hồ sơ
Nộp CV trực tiếp qua Hoteljob
Digiport cung cấp dịch vụ xuất nhập khẩu và vận chuyển hàng chính ngạch Trung - Việt cho các SMEs.
Digiport ra đời với tầm nhìn trở thành một công ty công nghệ logistics và dịch vụ xuất nhập khẩu thông minh, với sứ mệnh đẩy mạnh sự tích hợp của doanh nghiệp vừa và nhỏ tại Việt Nam vào chuỗi cung ứng toàn cầu một cách dễ dàng và hiệu quả. Để thực hiện được tầm nhìn và sứ mệnh đó, giá trị cốt lõi của Digiport xoay quanh Con người - Tinh thần phục vụ - Trách nhiệm xã hội.
Con người Digiport: Nhân cách tốt, khả năng hỗ trợ cao, thấu hiểu và cùng nhau gánh vác công việc. Sáng tạo không ngừng, luôn luôn cải tiến để tăng hiệu quả công việc. Digiport luôn coi trọng người lao động là một tài sản quý giá của công ty.
Tinh thần phục vụ: Con người Digiport luôn hướng tới sự hài lòng của khách hàng và hướng tới sự hợp tác lâu dài thông qua việc cung cấp, chia sẻ các giải pháp tối ưu và hiệu quả cho khách hàng. Xây dựng uy tín vững chắc trong lòng khách hàng là tôn chỉ của con người Digiport trong mọi hành động.
Trách nhiệm xã hội: Không chỉ là một doanh nghiệp. Digiport luôn muốn trở thành công ty có các hoạt động có trách nhiệm với xã hội, cộng đồng và quốc gia mà Digiport kinh doanh và hoạt động.