Mô tả công việc
• Increasing sales revenue by achieving sales objectives within the assigned accounts and territories.
• Develop new customers to maximize sales volume consistent with sales projections.
II. Main responsibilities:
• Responsible for sales target achievement in line with the company strategy
• Work closely with Global sales team to follow up the nomination and generate to sales achievement
• Establish and maintain relationship with customers for business development in regional and districts asigned
• Develop new business via new product development, new customer approach, business migration follow-up and local service representative
• Provide customer satisfaction by handling well servicing requirement and problem solving
• Provide critical market intelligence (trends, customer needs, competitor offerings)
• Study target market segments and plan mid/long term sales strategy with RSD and Commercial Director
• Monitor the growth of the customers' business, review and coordinate with credit control to make appropriate credit recommendations.
• Follow-up on payment collections and ensure on-time payment from the customers.
• Prepare and meet deadline of weekly call planning, sales reports and other tasks assigned.
Yêu cầu công việc
• B.A in Economics, Foreign Trade or Business Management.
• Relevant work experience: 2+ years in Sales position. Experience on textile & garment industry is an advantage.
• Fluent verbal and written English. Other languages such as Chinese will be an advantage.
• Strong communication skill
• Willing to travel
• Good in Computer literacy (Excel, Powerpoint, Word)
Quyền lợi được hưởng
Performance bonus, other benefits according to Company policy
Chăm sóc sức khoẻ
24/7 Accident Insurance, Private health Insurance
Nghỉ phép có lương
Annual leave 12 days/ year
Digiport cung cấp dịch vụ xuất nhập khẩu và vận chuyển hàng chính ngạch Trung - Việt cho các SMEs.
Digiport ra đời với tầm nhìn trở thành một công ty công nghệ logistics và dịch vụ xuất nhập khẩu thông minh, với sứ mệnh đẩy mạnh sự tích hợp của doanh nghiệp vừa và nhỏ tại Việt Nam vào chuỗi cung ứng toàn cầu một cách dễ dàng và hiệu quả. Để thực hiện được tầm nhìn và sứ mệnh đó, giá trị cốt lõi của Digiport xoay quanh Con người - Tinh thần phục vụ - Trách nhiệm xã hội.
Con người Digiport: Nhân cách tốt, khả năng hỗ trợ cao, thấu hiểu và cùng nhau gánh vác công việc. Sáng tạo không ngừng, luôn luôn cải tiến để tăng hiệu quả công việc. Digiport luôn coi trọng người lao động là một tài sản quý giá của công ty.
Tinh thần phục vụ: Con người Digiport luôn hướng tới sự hài lòng của khách hàng và hướng tới sự hợp tác lâu dài thông qua việc cung cấp, chia sẻ các giải pháp tối ưu và hiệu quả cho khách hàng. Xây dựng uy tín vững chắc trong lòng khách hàng là tôn chỉ của con người Digiport trong mọi hành động.
Trách nhiệm xã hội: Không chỉ là một doanh nghiệp. Digiport luôn muốn trở thành công ty có các hoạt động có trách nhiệm với xã hội, cộng đồng và quốc gia mà Digiport kinh doanh và hoạt động.