Mô tả công việc
- Make sales plans to expand business & achieve the goals.
- Find potential customers by aggressive networking.
- Find out customer ‘s demand & benefit.
- Collect information for customer decision structure, including decision maker information, acceptance criteria for the proposals, competitor’s information.
- Build intimate relationships with customers.
- Cooperate with Technical team to propose the improvement solution.
- Cooperate with Technical team to provide the services to customers with regular report (weekly report, monthly report…)
- Coordinate with the distributors to expand business.
- Perform other tasks assigned.
Yêu cầu công việc
Gender:Female
Age:Any
Education level:Uni
Language:Have good oral & written in English
No. of experienced year: Having at least 1 year of experience in B-to-B sales will be preferable
- Accept the freshers who have graduated from university.
Quyền lợi được hưởng
- Bonus: Depends on sales result at the end of year
- Attractive allowance: insurance for children and/or personal development package: 6MVND/year.
- Company bus from Hanoi Centre.
- Annual company trip, Team building
- Social Insurance payment follows Vietnamese labor law at full salary package
- Health Care and Accident 24/7 Insurance.
- A friendly, self-motivated working environment.
- Have many opportunities to exchange knowledge in KURITA global network and go aboard training.
- Work experience at foreignaffiliated global company.
- Visit customers by car and taxi.
- Not tied to fixed workplace like factory job.
- Can do WFH 1 time per week.
Digiport cung cấp dịch vụ xuất nhập khẩu và vận chuyển hàng chính ngạch Trung - Việt cho các SMEs.
Digiport ra đời với tầm nhìn trở thành một công ty công nghệ logistics và dịch vụ xuất nhập khẩu thông minh, với sứ mệnh đẩy mạnh sự tích hợp của doanh nghiệp vừa và nhỏ tại Việt Nam vào chuỗi cung ứng toàn cầu một cách dễ dàng và hiệu quả. Để thực hiện được tầm nhìn và sứ mệnh đó, giá trị cốt lõi của Digiport xoay quanh Con người - Tinh thần phục vụ - Trách nhiệm xã hội.
Con người Digiport: Nhân cách tốt, khả năng hỗ trợ cao, thấu hiểu và cùng nhau gánh vác công việc. Sáng tạo không ngừng, luôn luôn cải tiến để tăng hiệu quả công việc. Digiport luôn coi trọng người lao động là một tài sản quý giá của công ty.
Tinh thần phục vụ: Con người Digiport luôn hướng tới sự hài lòng của khách hàng và hướng tới sự hợp tác lâu dài thông qua việc cung cấp, chia sẻ các giải pháp tối ưu và hiệu quả cho khách hàng. Xây dựng uy tín vững chắc trong lòng khách hàng là tôn chỉ của con người Digiport trong mọi hành động.
Trách nhiệm xã hội: Không chỉ là một doanh nghiệp. Digiport luôn muốn trở thành công ty có các hoạt động có trách nhiệm với xã hội, cộng đồng và quốc gia mà Digiport kinh doanh và hoạt động.