Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Job Summary
- Responsible for building & maintaining internal database through post – sales evaluation, sales strategies and policies analysis and actively contribute to the sales strategy to improve sales performance and achieve sales target.
Key Responsibilities
- In – depth post – sales evaluation of previous launches thanks to the assistance of Deputy Manager to withdraw lesson learnt for future launches;
- Contribute to complete the price list for new products and in – depth analysis to recommend sales policies for upcoming launches;
- Maintain and update database;
- Complete frequent update reports related to market update, internal progress update and design development update and report to Deputy Manager;
- To comply and adhere to all matters pertaining to Quality, Safety & Health and Environment related to the job scope and workplace as required by the Company;
- Any other duties that will be assigned from time to time by the Management.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications
- Bachelor Degree
Competencies Required
- At least 2 years experience in market research/market analyst at real estate agency, developed company
- Priority candidates who used to work in Real Estate foreign agencies
- Need to have a good network to collect data, consolidate, and verify the information to produce a market report when requested
- Must have good experience in analysis and consultancy,
- Must have good report writing and presentation skills
- Proficiency in English
Skills & Abilities
- Should have detail-oriented and logical characteristics with open mindset
- Able to communicate with all levels of the management, energetic, assertive and able to achieve bottom line result
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Lên đến 28 Tr VND
Digiport cung cấp dịch vụ xuất nhập khẩu và vận chuyển hàng chính ngạch Trung - Việt cho các SMEs.
Digiport ra đời với tầm nhìn trở thành một công ty công nghệ logistics và dịch vụ xuất nhập khẩu thông minh, với sứ mệnh đẩy mạnh sự tích hợp của doanh nghiệp vừa và nhỏ tại Việt Nam vào chuỗi cung ứng toàn cầu một cách dễ dàng và hiệu quả. Để thực hiện được tầm nhìn và sứ mệnh đó, giá trị cốt lõi của Digiport xoay quanh Con người - Tinh thần phục vụ - Trách nhiệm xã hội.
Con người Digiport: Nhân cách tốt, khả năng hỗ trợ cao, thấu hiểu và cùng nhau gánh vác công việc. Sáng tạo không ngừng, luôn luôn cải tiến để tăng hiệu quả công việc. Digiport luôn coi trọng người lao động là một tài sản quý giá của công ty.
Tinh thần phục vụ: Con người Digiport luôn hướng tới sự hài lòng của khách hàng và hướng tới sự hợp tác lâu dài thông qua việc cung cấp, chia sẻ các giải pháp tối ưu và hiệu quả cho khách hàng. Xây dựng uy tín vững chắc trong lòng khách hàng là tôn chỉ của con người Digiport trong mọi hành động.
Trách nhiệm xã hội: Không chỉ là một doanh nghiệp. Digiport luôn muốn trở thành công ty có các hoạt động có trách nhiệm với xã hội, cộng đồng và quốc gia mà Digiport kinh doanh và hoạt động.