Mô tả công việc
MAIN TASKS
- Observing hotel rules and regulations.
- Keeping the working place clean and tidy
- Endeavoring to show goodwill and good responsibility over working and creating good atmosphere with other fellow workers.
- Keeping secret all information related to the company
Secretary Engineering responsibilities include the tasks as follows:
- Taking care all kind of correspondences in the department (writing letters, faxes, memo, e-mail...).
- Managing filing of the office
- Making weekly, monthly reports (energy consumption reports and other calculation reports).
- Placing roster / scheduling time attendants and making attendant reports for all staff for salary calculation purpose.
- Monitoring all kind of leaves for all engineering staff (annual leaves, sick leave…etc…).
- Keeping stock of stationery needed for the department use.
- Contacting hotel guests, outside contractors, other guests of Chief Engineer (over phone calls or in person) for work order requests
- resolving and materials / services that suppliers / outside contractors supplied to the department.
- Daily attending all kind of administration works (dealing with correspondences, monthly and weekly reports, attendant reports, leaves monitoring and phone calls…) in the department office.
Quyền lợi được hưởng
- Full Salary & monthly Service Charge in probation period.
- Meal allowance in probationary period.
- Support to relocation allowance by ranks.
- Home Visit allowance
2. Benefits
- Supported housing staff with full amenities and entertainment area.
- Support shuttle bus to Hotel.
- Support for 2 meals during the work shift.
- Uniforms are provided according to Hotel standards.
- International working environment, join courses of Hotel Standard
3. Insurance policy
- Insurance according to the provisions of Labor law
- Healthcare insurance
Yêu cầu công việc
1. Knowledge & Experience
- Graduated from university or college majoring in Engineering and related majors..
- At least 1-year experience on the same position of 4* Hotel, resort
- Have basic knowlegde : cold-storage, air-conditioning, and building pathology, water processing,
- Good communication English
- Knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
2. Other requirements
- Strong leadership, interpersonal and training skills
- Good communication and customer contact skills
- Results and service oriented with an eye for details.
- Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations.
- Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
- Call 0254.3837.888 (Ms. Hạ)
- Apply via The Secret Con Dao Hotel's recruitment website on Hoteljob.com
Note that ONLY shortlisted candidates will be contacted.
Công ty TNHH Du lịch F5 Việt Nam là một Công ty trách nhiệm hữu hạn được thành lập vào ngày 02 tháng 4 năm 2013 tiền thân là Chi nhánh công ty TNHH Du lịch Thương mại Hoàng trà tại Hà Nội là một Công ty trách nhiệm hữu hạn được thành lập vào ngày 14 tháng 3 năm 2002, có trụ sở chính tại Đà Nẵng và hai chi nhánh tại Hà Nội và Tp. Hồ Chí Minh. Hoàng Trà chuyên về kinh doanh lữ hành nội địa và quốc tế, đại lý bán vé máy bay, làm visa, hộ chiếu, đặt phòng khách sạn, du lịch vận tải hành khách… Hoàng Trà cũng là chủ đầu tư của khách sạn 5 sao Life Resort Đà Nẵng và khách sạn 3 sao Magnolia Đà Nẵng. Du lịch F5 chuyên về kinh doanh lữ hành nội địa và quốc tế, đại lý bán vé máy bay, làm visa, hộ chiếu, đặt phòng khách sạn, du lịch vận tải hành khách…