- Prepare quotation, working schedule, contact report, pre-cost, post-cost, final report;
- Coordinate and communicate externally & internally in an effective way;
- Consult with client on project/category issues & provide actionable & proper digital solutions (with the help from direct report/AM/Account Lead)
- Develop well-written, accurate & inspiring client/creative briefs with thoughtful insights & suggesting direction;
- Daily manage to run projects & ensure everything is completed on time, within quality control & budget;
- Evaluate & manage project report before sending to client;
- Alert/Report to direct supervisor potential issues, problems during execution;
- Effectively work with team members to develop innovative ideas & strategic direction;
- Continuously update new digital trends, campaigns locally or globally to share internal team
- Working with vendors where needed to brief and review proposals.
- Help to identify opportunities to implement solutions that increase the effectiveness and efficiencies including the development of tools, process, and reports related to job responsibilities.
- Continually explore and test new digital initiatives and tools.
- Support business development activities upon existing clients (80%) and new leads (20%)..- Bachelor in marketing, business administration, economics, technology degree or other related fields;
- At least 2+ years of experience in account management.
- Relevant experience on any of digital platforms, digital communications, and social management.
- Well organized and detail oriented.
- Good presentation. Writing, and negotiation skills;
- Sociable and team work spirit.
- Intermediate English skills including speaking, listening, and writing.
Preference:
- Experience in any integrated projects relevant to digital platforms, digital communications, and social management is an advantage.- Dynamic, young and friendly environment with enjoyable staffs activities;
- Opportunities to improve your logical thinking, teamwork capability;
- Improve your competency through daily progress;
- Annual leaves with 12 days at the beginning and insurance types following by the Labor Code;
- Profit share & share holding;
- Company trip, and quarterly team building.
Công ty TNHH Du lịch F5 Việt Nam là một Công ty trách nhiệm hữu hạn được thành lập vào ngày 02 tháng 4 năm 2013 tiền thân là Chi nhánh công ty TNHH Du lịch Thương mại Hoàng trà tại Hà Nội là một Công ty trách nhiệm hữu hạn được thành lập vào ngày 14 tháng 3 năm 2002, có trụ sở chính tại Đà Nẵng và hai chi nhánh tại Hà Nội và Tp. Hồ Chí Minh. Hoàng Trà chuyên về kinh doanh lữ hành nội địa và quốc tế, đại lý bán vé máy bay, làm visa, hộ chiếu, đặt phòng khách sạn, du lịch vận tải hành khách… Hoàng Trà cũng là chủ đầu tư của khách sạn 5 sao Life Resort Đà Nẵng và khách sạn 3 sao Magnolia Đà Nẵng. Du lịch F5 chuyên về kinh doanh lữ hành nội địa và quốc tế, đại lý bán vé máy bay, làm visa, hộ chiếu, đặt phòng khách sạn, du lịch vận tải hành khách…