Mô tả công việc
We are hiring a full time Chinese speaking position for Chinese Business Services at EY Vietnam, Hanoi office.
Assistant Director - Chinese Business Services - EY Hanoi Office
Your key responsibilities
• Plan and execute audit, tax, or other advisory engagements involving Chinese speaking clients.
• Manage Chinese client accounts including managing client's relationship, requirements, meetings etc.
• Develop and execute business development strategies for the Chinese market.
Yêu cầu công việc
Experience and skills requirements
• Having fluent spoken and written Chinese and ability to document work paper in English
• Knowledge or background of accounting and auditing
• A minimum of three years of working experience with Chinese companies or CPA firms
• Strong organizational, time management skills and effective communication skills
Qualification requirements
• Relevant qualification in Finance, Economics, Accounting or Marketing with one of the relevant majors preferred.
• MBA, ACCA, CPA or equivalent designation would be an added advantage.
What working at EY offers
• Support and coaching from colleague network and management level
• Opportunities to develop new skills and progress your career
• The freedom and flexibility to handle your role in a way that's suitable for you
About EY
As a global leader in assurance, tax, strategy and transaction, consulting services, we hire and develop the most passionate people in their field to help build a better working world. This starts with a culture that believes in giving you the training, opportunities and creative freedom to make things better. So that whenever you join, however long you stay, the exceptional EY experience lasts a lifetime.
If you can confidently demonstrate that you meet the criteria above, please contact us as soon as possible.
Only shortlisted applicants will be invited to attend evaluation rounds. Please check your email regularly for updates.
The exceptional EY experience. It's yours to build.
EY
Building a better working world
Quyền lợi được hưởng
Negotiable & attractive salary
Giải thưởng
Professional, dynamic working environment
Khác
Clear career path and promotion opportunities. Education Sponsorship and Oversea Travel
Công ty TNHH Du lịch F5 Việt Nam là một Công ty trách nhiệm hữu hạn được thành lập vào ngày 02 tháng 4 năm 2013 tiền thân là Chi nhánh công ty TNHH Du lịch Thương mại Hoàng trà tại Hà Nội là một Công ty trách nhiệm hữu hạn được thành lập vào ngày 14 tháng 3 năm 2002, có trụ sở chính tại Đà Nẵng và hai chi nhánh tại Hà Nội và Tp. Hồ Chí Minh. Hoàng Trà chuyên về kinh doanh lữ hành nội địa và quốc tế, đại lý bán vé máy bay, làm visa, hộ chiếu, đặt phòng khách sạn, du lịch vận tải hành khách… Hoàng Trà cũng là chủ đầu tư của khách sạn 5 sao Life Resort Đà Nẵng và khách sạn 3 sao Magnolia Đà Nẵng. Du lịch F5 chuyên về kinh doanh lữ hành nội địa và quốc tế, đại lý bán vé máy bay, làm visa, hộ chiếu, đặt phòng khách sạn, du lịch vận tải hành khách…