Việc làm Công Ty TNHH Du Lịch F5 Việt Nam

Cập nhật 30/06/2024 12:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Du Lịch F5 Việt Nam
Assistant Manager, Mass Recruitment - Workforce Acquisition, SPX Express (HCM/HN)
Công Ty TNHH Du Lịch F5 Việt Nam
14 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description

  • Strategic Planning: Develop and implement comprehensive recruitment strategies to identify, attract, and access the workforce based on the needs of the business.
  • Performance Management: Analyze and interpret recruitment data to measure the success of hiring strategies, identify areas for improvement, and provide data-driven recommendations.
  • Sourcing and Outreach: Utilize a variety of sourcing channels, including job boards, social media, recruitment events, referral programs, and partnerships, to reach and attract workforce.
  • Hiring Process Management: Collaborate with hiring managers to streamline the recruitment process, ensuring efficient candidate selection and timely onboarding.
  • Team Leadership: Manage and mentor a team of recruiters, providing guidance, training, and performance feedback to develop their skills and maximize their effectiveness.
  • Project Management: Responsible for managing, monitoring, and executing projects related to recruitment or recruitment source development in order to drive performance and enhance operational efficiency.

Requirements

  • Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field. A master's degree is preferred.
  • At least 5 years of experience in recruitment/HR. Functional knowledge in E-Logistics and substantial experience in recruiting blue-collar labor resources related to this industry will be an advantage
  • Proficiency in data analysis, reporting, and using recruitment metrics to drive decision-making and continuous improvement.
  • Excellent verbal and written communication skills, with the ability to effectively collaborate with hiring managers and stakeholders.
  • Strong leadership skills in particular the ability to guide and coach team members
  • Strong strategic thinking and problem-solving skills, good stakeholder management skills.
  • Ability to communicate effectively in English, both verbal and written to communicate with various stakeholders
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Du Lịch F5 Việt Nam
Công Ty TNHH Du Lịch F5 Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Lô số 8, Tầng 5, Tháp B, D2 Giảng Võ, Phường Giảng Võ, Quận Ba Đình, TP. Hà Nội, Việt Nam

Công ty TNHH Du lịch F5 Việt Nam là một Công ty trách nhiệm hữu hạn được thành lập vào ngày 02 tháng 4 năm 2013 tiền thân là Chi nhánh công ty TNHH Du lịch Thương mại Hoàng trà tại Hà Nội là một Công ty trách nhiệm hữu hạn được thành lập vào ngày 14 tháng 3 năm 2002, có trụ sở chính tại Đà Nẵng và hai chi nhánh tại Hà Nội và Tp. Hồ Chí Minh. Hoàng Trà chuyên về kinh doanh lữ hành nội địa và quốc tế, đại lý bán vé máy bay, làm visa, hộ chiếu, đặt phòng khách sạn, du lịch vận tải hành khách… Hoàng Trà cũng là chủ đầu tư của khách sạn 5 sao Life Resort Đà Nẵng và khách sạn 3 sao Magnolia Đà Nẵng. Du lịch F5 chuyên về kinh doanh lữ hành nội địa và quốc tế, đại lý bán vé máy bay, làm visa, hộ chiếu, đặt phòng khách sạn, du lịch vận tải hành khách…

Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH Du Lịch F5 Việt Nam

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Du Lịch F5 Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH Du Lịch F5 Việt Nam

Công Ty TNHH Du Lịch F5 Việt Nam

Click để đánh giá