Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Việc làm Thực Phẩm & Giải Khát Việt Nam
Cập nhật 21/10/2025 00:34Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The purpose of a Trade Marketing Supervisor is to develop and execute trade marketing plans and work closely with the Operations/ Marketing, relevant departments, and vendors/ partners to significantly contribute to achieving brand objectives (sales, profit, market share, etc.).
Planning (40%) – Data Analysis (30%) – Team Management (30%)
- Develop and manage the execution of monthly, quarterly, and annual trade marketing plans aligned with overall business goals, sales targets, and brand direction, including new product launches, national & LSM promotions, new store openings, brand activations, and partnerships.
- Develop joint business plans and oversee annual and seasonal marketing activities with food aggregators (GrabFood, ShopeeFood) in alignment with the marketing calendar for sales-driven purposes and customer base expansions.
- Lead and develop a team of trade marketing professionals, providing guidance, support, and performance feedback.
- Measure and evaluate the effectiveness of trade marketing initiatives (products, promotions, and activities) to adjust strategies as needed to optimize results and ensure sustainable business profit growth.
- Collaborate with the Operations team to ensure effective implementation of new product launches, promotions, and store activations/ POSMs.
- Allocate budget for trade marketing activities, ensuring cost-effectiveness and alignment with financial targets.
- Stay informed about market trends, competitor activities, and consumer behavior to inform trade marketing strategies.
- Assist the Marketing Manager in other tasks.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in marketing, business administration, or related field.
- Proven experience in trade marketing with a minimum of 2 years in a supervisory/ team leader role.
- Strong understanding of F&B industry and experience driving sales through trade marketing initiatives.
- Proficiency in budgeting, financial analysis, and resource allocation.
- Excellent leadership and people management skills, with the ability to motivate and develop a team.
- Strategic thinker with an analytical mindset and problem-solving capabilities.
- Proactive, result-driven, good time management and hard-working.
- Exceptional communication and negotiation skills, with the ability to build and maintain relationships with internal & external partners.
- Excellent written and verbal skills in English is a plus.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Dịch vụ Thực phẩm và Giải khát Việt Nam (VFBS) chuyên nhượng quyền các thương hiệu thức ăn nhanh nổi tiếng hàng đầu nước ngoài như Domino's Pizza, Burger King, Popeyes.
Cùng với chuỗi cửa hàng và dịch vụ chăm sóc khách hàng tốt nhất cả nước, VFBS cam kết mang đến chất lượng dịch vụ đúng tiêu chuẩn mà khách hàng mong đợi từ thương hiệu nổi tiếng toàn cầu này.
Chính sách bảo hiểm
- Nhân viên được đóng bảo hiểm đầy đủ
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2010, công ty TNHH DV Thực phẩm & Giải khát Việt Nam (VFBS) là công ty thành viên thuộc tập đoàn IPP (Imex Pan Pacific)
Mission
Tầm Nhìn
- Trở thành công ty dịch vụ ẩm thực hàng đầu Đông Nam Á và là nơi hội tụ những tài năng sáng giá của khu vực.
Sứ Mệnh
- Trở thành đối tác dịch vụ số Một tại Việt Nam cho các thương hiệu hàng đầu thế giới
- Nâng tầm trải nghiệm ẩm thực đến khách hàng
- Kiến tạo môi trường làm việc lý tưởng - đáng mơ ước, luôn quan tâm, phát triển và đầu tư vào con người.
Giá Trị Cốt Lõi
- Con người
- Chính trực
- Tôn trọng
- Trách nhiệm
- Chuyên nghiệp
- Kết quả