Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Việc làm Thực Phẩm & Giải Khát Việt Nam
Cập nhật 21/10/2025 00:34Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The purpose of a Digital Marketing Supervisor is to develop and execute digital marketing plans; and work closely with the Marketing, relevant departments, and vendors/ partners to contribute significantly to achieving brand objectives (online sales, brand awareness, market share, and customer base).
Digital Strategy & Planning (30%) – Digital Campaign Management (30%) – Team Leadership & Collaboration (20%) – CRM (20%)
- Develop and manage the execution of short-term and long-term digital marketing strategies, campaigns, and digital partnerships to increase brand awareness, and online sales (from E-Commerce platforms including Web, App, Mini App, etc.) and expand the customer base for the brand.
- Plan, execute, and optimize campaigns across sales channels (Web, App, Mini App, etc.) and digital platforms (Google, Facebook, Zalo, TikTok, etc.).
- Monitor, analyze & report performance metrics across sales channels (Web, App, Mini App, etc.), and digital platforms (Google, Facebook, Zalo, TikTok, etc.), and use insights to refine action plans & strategies for better performance.
- Supervise and mentor the Digital marketing team, providing guidance, support, and performance feedback to ensure alignment with brand objectives and direction.
- Collaborate with the Communications team to develop high-performing ad copies, visuals, and videos.
- Work cross-functionally with other teams (Trade, Communications) to optimize the customer journey.
- Stay updated with the latest digital trends, competitor strategies, and customer behavior insights.
- Manage the quality and consistency of data capture across all customer touchpoints, including the website, Call Center, stores, and all media activities.
- Collaborate with IT team & vendor to build up CRM system and ensure the CRM system provides an effective sales funnel.
- Assist the Marketing Manager in other tasks
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in marketing or relevant field.
- A minimum of 5 years’ experience in a digital marketing or advertising position, at least 2 years at leader/ supervisor level.
- Demonstrable experience leading and managing online sales channels (Web, App, Mini App, etc.) and digital platforms (Google, Meta, Zalo, TikTok, etc.).
- Proficiency in analytics tools (Google Analytics, Google Tag Manager, Facebook Business Suite, TikTok Ads Manager, AppsFlyer, Firebase, etc.).
- Experience with CRM platforms, and marketing automation tools.
- Experience with A/B and multivariate experiments.
- Able to work under high pressure.
- Strategic thinker with an analytical mindset and problem-solving capabilities.
- Proactive, result-driven, good time management and hard-working.
- Exceptional communication and negotiation skills, with the ability to build and maintain relationships with internal & external partners.
- Excellent written and verbal skills in English is a plus.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Dịch vụ Thực phẩm và Giải khát Việt Nam (VFBS) chuyên nhượng quyền các thương hiệu thức ăn nhanh nổi tiếng hàng đầu nước ngoài như Domino's Pizza, Burger King, Popeyes.
Cùng với chuỗi cửa hàng và dịch vụ chăm sóc khách hàng tốt nhất cả nước, VFBS cam kết mang đến chất lượng dịch vụ đúng tiêu chuẩn mà khách hàng mong đợi từ thương hiệu nổi tiếng toàn cầu này.
Chính sách bảo hiểm
- Nhân viên được đóng bảo hiểm đầy đủ
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2010, công ty TNHH DV Thực phẩm & Giải khát Việt Nam (VFBS) là công ty thành viên thuộc tập đoàn IPP (Imex Pan Pacific)
Mission
Tầm Nhìn
- Trở thành công ty dịch vụ ẩm thực hàng đầu Đông Nam Á và là nơi hội tụ những tài năng sáng giá của khu vực.
Sứ Mệnh
- Trở thành đối tác dịch vụ số Một tại Việt Nam cho các thương hiệu hàng đầu thế giới
- Nâng tầm trải nghiệm ẩm thực đến khách hàng
- Kiến tạo môi trường làm việc lý tưởng - đáng mơ ước, luôn quan tâm, phát triển và đầu tư vào con người.
Giá Trị Cốt Lõi
- Con người
- Chính trực
- Tôn trọng
- Trách nhiệm
- Chuyên nghiệp
- Kết quả