Việc làm ECOUNT VINA CO.,LTD

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH ECOUNT VIỆT NAM
Reservation and Customer Services - 8-month contract
ECOUNT VINA CO.,LTD
2 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 01/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
Mô tả Công việc
Responsibilities
Represen EY Airline to recieve booking from customers.
Tracking shipments from start to finish to avoid errors proactively and promptly resolving any issues that may arise.
Providing customers with accurate and up-to-date information on cargo shipments, flight schedules, and relevant assistance and guidance.
Managing customer records, cargo manifests, and reservation systems to ensure data accuracy and compliance with Principal Airlines standards.
Coordination with Space Control & Sales for booking orientation & handle reservation
Working with agents to ensure shipments are checked in warehouse in "ready for carriage" condition.
Compliance with Principle' Manual & circulars to ensure cargo bookings are in line with regulation, policies.
AWB stock control.
Prepare Cargo Loading Plan for flights and coordination with Space Control and Operation team to maximize capacity and loading.
Collaborating with internal teams to coordinate cargo handling, shipment tracking, and documentation requirements to meet customer needs.
Resolving customer complaints, issues, and escalations related to cargo services in a professional and customer-focused manner.
Perform other duties as assigned.
Working at: Chamvit Tower | 117 Tran Duy Hung, Cau Giay, Ha Noi.
Represen EY Airline to recieve booking from customers.
Tracking shipments from start to finish to avoid errors proactively and promptly resolving any issues that may arise.
Providing customers with accurate and up-to-date information on cargo shipments, flight schedules, and relevant assistance and guidance.
Managing customer records, cargo manifests, and reservation systems to ensure data accuracy and compliance with Principal Airlines standards.
Coordination with Space Control & Sales for booking orientation & handle reservation
Working with agents to ensure shipments are checked in warehouse in "ready for carriage" condition.
Compliance with Principle' Manual & circulars to ensure cargo bookings are in line with regulation, policies.
AWB stock control.
Prepare Cargo Loading Plan for flights and coordination with Space Control and Operation team to maximize capacity and loading.
Collaborating with internal teams to coordinate cargo handling, shipment tracking, and documentation requirements to meet customer needs.
Resolving customer complaints, issues, and escalations related to cargo services in a professional and customer-focused manner.
Perform other duties as assigned.
Working at: Chamvit Tower | 117 Tran Duy Hung, Cau Giay, Ha Noi.Yêu Cầu Công Việc
Qualifications
Fresher/newly-graduate or 1 year of experience in Aviation/GSA/Air Forwarder.
Bachelor's degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade or College of Foreign Trade Economic, Logistics, Supply Chain.
Prefer candidates who have knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo Basic.
Good in English.
Good in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
Be willing to work overtime and follow the airline's work schedule.
Strong communication and interpersonal skills.
Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
Ability to work independently and as part of a team.
Positive attitude and a willingness to learn
Benefits
Competitive salary and benefits package
Opportunity to extend labor contract base on the business situation
Opportunity to work in a fast-paced and dynamic environment
Opportunity for professional growth and developmentLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH ECOUNT VIỆT NAM
ECOUNT VINA CO.,LTD Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 3, 43 Nguyễn Sơn Hà, phường 5, quận 3, Hồ Chí Minh

Công ty TNHH Ecount Việt Nam là thành viên của Tập đoàn Ecount có trụ sở đặt tại Seoul - Hàn Quốc.
Được thành lập từ năm 1999, Tập đoàn Ecount là đơn vị hàng đầu cung cấp các giải pháp quản lý tổng thể doanh nghiệp (Ecount ERP System) tại Hàn Quốc và hiện tại đang phát triển mạnh mẽ với hơn 10 chi nhánh tại các quốc gia: Việt Nam, Mỹ, Nhật Bản, Trung Quốc, Đài Loan, Malaysia.
Mục tiêu đặt ra sắp tới của Tập đoàn là phát triển mạnh mẽ, toàn diện hơn nữa với việc mở rộng phạm vi hoạt động ra nhiều quốc gia khác và biến Ecount ERP System trở thành giải pháp không thể thiếu tại mỗi nơi mà Ecount đặt chi nhánh.

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH theo quy định

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch công ty hàng năm.

Lịch sử thành lập

  • Năm 2012, chúng tôi chính thức mở rộng vào thị trường sử dụng tiếng Anh và tiếng Tây Ban Nha bằng việc mở văn phòng tại Mỹ.
  • Năm 2013, chúng tôi tiếp tục mở rộng tại thị trường tại Trung Quốc và Việt Nam. 

Mission

Tập đoàn Ecount quyết định phát triển hệ thống phần mềm QUẢN TRỊ DOANH NGHIỆP nhằm cung cấp giải pháp quản trị tuyệt vời cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ.
Chúng tôi muốn tạo ra một hệ thống phần mềm quản lý doanh nghiệp nhỏ với giá cả hợp lý và linh động. Phần mềm không chỉ là công cụ cần thiết cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ trong quá trình khởi nghiệp mà còn là tiền đề để sử dung và quản trị lâu dài. Vì thế, thử thách của chúng tôi chính thức bắt đầu.

Những nghề phổ biến tại ECOUNT VINA CO.,LTD

Bạn làm việc tại ECOUNT VINA CO.,LTD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ECOUNT VINA CO.,LTD

ECOUNT VINA CO.,LTD

Click để đánh giá