Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Summary:
The duty is supporting the Commercial Team in Managing and Controlling Sale Orders, coordinate with other departments for company Business running smoothly.
Duties and Responsibilities:
1. Sale Order (SO)
- Manage and Control the Inventory data, the Sale Orders
- Receipt the orders from Customers/ Sale team, checking, following to delivery on time and properly to Customers.
- Checking and following the Quotation, Sale contracts, Delivery Schedule with Customers, Sale Team, warehouse team, Finance team
- Following and making Reports if requested
2. Support sales:
- Support to solve all related problems on goods delivery for customer.
- Coordinate with sales team, procurement team, warehouse, finance team, to follow event, promotion, claim, payment, after sales service for customers.
- Manage and Control the Inventory data with PO and Warehouse team to update for Sale-team accordingly.
3. Knowledge and Experience on Planning and Purchasing is an advantage:
- Support and Co-operate with the Sale-team, Planning team to follow and manage Demand Forecast if required.
- Support and co-operate with the PO- Import team in export procedure if required.
4. Other tasks assigned by Commercial Team
Yêu Cầu Công Việc
Education : Relevant Bachelors (Business Administration/ Foreign Trade, etc..)
Experience : 2+ years of working experience within Sales Delivery / Customer Services.
Working experience in the chemicals industry/ distribution and logistics is an advantage.
Others : Ability to manage complexity and change in a dynamic environment
- Strong persuasion and Customer services
- Teamwork
- Experience in SAP
- Microsoft Office: Word, Excel,…
- Fluent in English
Benefits:
- Working time: Monday to Friday, 18 annual leave days/ year
- 13th month Salary and Business Performance Bonus
- Good Welfare package: Annual Health check, Social Insurance, and Premium Private Health Insurance
- Annual Performance review, Annual Salary Review, Annual Assessment for Promotion
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 24 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Ecount Việt Nam là thành viên của Tập đoàn Ecount có trụ sở đặt tại Seoul - Hàn Quốc.
Được thành lập từ năm 1999, Tập đoàn Ecount là đơn vị hàng đầu cung cấp các giải pháp quản lý tổng thể doanh nghiệp (Ecount ERP System) tại Hàn Quốc và hiện tại đang phát triển mạnh mẽ với hơn 10 chi nhánh tại các quốc gia: Việt Nam, Mỹ, Nhật Bản, Trung Quốc, Đài Loan, Malaysia.
Mục tiêu đặt ra sắp tới của Tập đoàn là phát triển mạnh mẽ, toàn diện hơn nữa với việc mở rộng phạm vi hoạt động ra nhiều quốc gia khác và biến Ecount ERP System trở thành giải pháp không thể thiếu tại mỗi nơi mà Ecount đặt chi nhánh.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch công ty hàng năm.
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, chúng tôi chính thức mở rộng vào thị trường sử dụng tiếng Anh và tiếng Tây Ban Nha bằng việc mở văn phòng tại Mỹ.
- Năm 2013, chúng tôi tiếp tục mở rộng tại thị trường tại Trung Quốc và Việt Nam.
Mission
Tập đoàn Ecount quyết định phát triển hệ thống phần mềm QUẢN TRỊ DOANH NGHIỆP nhằm cung cấp giải pháp quản trị tuyệt vời cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ.
Chúng tôi muốn tạo ra một hệ thống phần mềm quản lý doanh nghiệp nhỏ với giá cả hợp lý và linh động. Phần mềm không chỉ là công cụ cần thiết cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ trong quá trình khởi nghiệp mà còn là tiền đề để sử dung và quản trị lâu dài. Vì thế, thử thách của chúng tôi chính thức bắt đầu.