As a Secretary/Team Assistant, this role will support various aspects of business operations as the business grows and scales.
Responsibilities:
1. HR-Internal hiring (tech & non-tech recruitment): (70%)
· Provide basic HR support for the team
· Support to source potential candidates for internal hiring
· Arrange and confirm appointments or interview.
2. Office Operations/Admin: (20%)
· Manage and support the day-to-day administration and operation of the office
· Screens and responds to incoming calls and emails
· Collate information, prepare and manage correspondence, reports and documents
· Minutes taking of meetings
· Organize and coordinate meetings, conferences, and travel arrangements
· Support in developing & implementing internal regulations and policies
· Support in organizing internal events such as employee birthdays, Women’s Day, etc.
· Support office facilities management/maintenance
· Any other ad-hoc tasks assigned from time to time.
3. Sales Admin: (10%)
· Support Sales team in drafting contracts/quotations
· Support clients’ information filing, updating records
· Support Customer Service/Success, Customer Relations
· Support the go-to-market activities to ensure successful launch and continuity growth
· Build relationships with external parties to expand brand awareness and raise business opportunities.
Requirements:
· Good English communication (both oral and written)
· Fast learner, resourceful, organized and autonomous
· Ability to work independently with minimal supervision and manage competing deadlines from multiple stakeholders
· Meticulous and pays attention to details
· Strong in organization skills, communication skills and ability to multitask
· Presentable appearance
Benefit packages:
- 12 days of annual leave, 1 birthday leave and 1 work anniversary leave
- Full SHUI payment
- Transparent working environment, tea break and happy hour
- Provided laptop and free parking
- Annual performance appraisal
If this job opportunity sounds like something you would enjoy doing, I would love to see your CV.
Inbox me via chinguyen@techgrid.co or ping me here on LinkedIn for faster responses.
Thank you all!!
Entalpia Eurpove Việt Nam được thành lập vào năm 2020. Là công ty dẫn đầu về các giải pháp công nghiệp HVAC-R, Entalpia Europe cung cấp chất làm lạnh cho mát điều hòa không khí và các phụ kiện lắp ráp cho hệ thống điều hòa không khí, cũng như các phụ kiện thông gió, bao gồm các yếu tố đã được chứn minh của hệ thống thông gió: van, bộ khuếch tán, phụ kiện lắp ráp, và các phụ kiện được sản xuất tại Ba Lan. Một trong những sản phẩm hàng đầu của Entalpia Europe là các ống làm mát bằng đồng có cách nhiệt
Điều đáng nói là Entalpia Europe có nguồn gốc kinh doanh trong ngành HVAC bắt nguồn từ năm 1997, nhờ vào công ty Ninhua group Co.,Ltd và từ năm 2002, thương hiệu Icool đặc biệt chú trọng vào chất làm lạnh, và sản xuất các thành phần cho hệ thống điều hòa không khí và thông gió.
Entalpia Europe là một trong những công ty phát triển nhanh nhất trong toàn bộ tập đoàn Icool với trụ sở chính tại Ba Lan và các chi nhánh trên toàn thế giới. Dòng sản phẩm Entalpia Europe không ngừng phát triển để đáp ứng nhu cầu ngày càng tăng của ngành điện lạnh thương mại và gia dụng.