Your Role
You are responsible to support our customers by providing helpful information, answering queries + resolving complaints. Utilizing your strong forwarding + market knowledge, you will provide front line support for customers to ensure customer satisfaction with our International Supply Chain (ISC) products, services + features. You will do this by working with a variety of internal + external stakeholders while focusing on the following key objectives.
Your Responsibilities
You will do this by working with a variety of internal + external stakeholders while focusing on the following key objectives.
- To qualify + enter customer orders into the operational execution process.
- To drive customer engagement, satisfaction, retention + reactivation in close cooperation with the destinations + regional stakeholders.
- To provide, document, follow-up on quotations + opportunities in line with the customer account strategy.
- To ensure complete + correct customer contact data, service data + changes in KN systems while ensuring a best-in-class onboarding + high level of data quality + timeliness including setting up + consistently providing customer reporting.
- To consistently perform purchase order + shipment qualification in line with working instructions to ensure full + complete handovers to the OCC, optimizing the customer experience.
- To contribute as process owner on continuous improvements of processes + controls for lean processes focusing on cost effectiveness + productivity.
- To document, resolve, analyze all complaints, then identify, share + eliminate root causes.
- To ensure delivery of all financial targets + strategic objectives across International Supply Chain (ISC).
- Bachelor Degree in International Business/ Supply Chain/ Logistics/ Import-Export, or related field.
- Having at least 1-year experience in the same position is an advantage.
- Basic knowledge about import / export process.
- Good at communication, customer service, problem solving, stakeholder management, time & plan management skills.
- Being careful, accountable, customer-oriented and detail-oriented.
- Good command of English.
- Efficiency in MS Office.
Our global logistics network, cutting-edge IT systems, in-house expertise and excellent customer service is proof of our dedication to be the market leader. These attributes have placed us at the forefront of our industry, and positioned us to continue increasing the scope of our customer solutions and services. Kuehne + Nagel gives employees the opportunity to learn and develop; to grow and perform to their fullest potential within a global work environment. We offer performance driven remuneration and total rewards and benefits.
Federal-Mogul Holdings Corporation là nhà cung cấp toàn cầu sáng tạo và đa dạng trị giá 7,3 tỷ USD các sản phẩm chất lượng, thương hiệu đáng tin cậy và giải pháp sáng tạo cho các nhà sản xuất ô tô, xe thương mại hạng nhẹ, xe hạng nặng và xe địa hình, cũng như trong sản xuất điện, hàng không vũ trụ, hàng hải. , đường sắt và công nghiệp.
Federal-Mogul hoạt động với hai bộ phận kinh doanh, mỗi bộ phận có một giám đốc điều hành báo cáo lên Ban Giám đốc của Federal-Mogul. Federal-Mogul Powertrain tập trung vào các sản phẩm hệ thống truyền động thiết bị gốc dành cho ô tô, ứng dụng công nghiệp nặng và công nghiệp; Federal-Mogul Motorparts bán và phân phối nhiều loại sản phẩm trên thị trường phụ tùng xe toàn cầu, đồng thời phục vụ các nhà sản xuất thiết bị gốc (OE/OES) với các sản phẩm xe bao gồm ma sát phanh, khung gầm, cần gạt nước và các bộ phận khác.
Trong hơn một thế kỷ, Federal-Mogul đã phát triển các sản phẩm cải tiến mà khách hàng cần để sản xuất thế hệ xe tiếp theo. Công ty tiếp tục phát triển các cải tiến để cải thiện khả năng tiết kiệm nhiên liệu, giảm khí thải và nâng cao độ bền thông qua các chương trình kỹ thuật, sản xuất, phân phối và dịch vụ khách hàng toàn cầu. Federal-Mogul là đối tác ưa thích của khách hàng toàn cầu.