Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Việc làm Fonterra Brands Việt Nam
Cập nhật 13/08/2025 20:08
The Foodservice business is a key growth pillar for Fonterra Brands Vietnam with ambitious targets to achieve doubledigit growth in both volume and EBIT annually. This role plays a critical part in driving channel expansion and customer engagement across the Foodservice segment.
The main purpose of Marketing Intern is included:
Assist Channel development team in:
• Collecting and analysing data to identify consumer trends
• Executing marketing activities and social media, include monitoring the timeliness and effectiveness ensuring a good return of investment.
• Monitoring and managing the company's social media platforms.
• Implementing digital marketing activities with agency and global
• Assist in the execution of channel focus programs and working closely with the sales teams & technical advisors' team
• Support the organisation of marketing events and workshop, coordinating with stakeholders to ensure high-quality execution.
• Assist in POSM and marketing materials development distribution.
• Supporting some administrative tasks as requiredEducation
- University degree major in Marketing or Business Administration
- Good English
Experience
- Familiar with social media - Facebook, Tiktok, Zalo, etc.
Technical/FunctionalExpertise
- Ability to quickly learn and process information
- Organization and time management skills
- Ability to use Excel & PowerPoint (plus point if you know photoshop).
- Confident, active, good communication.
- Pay attention to detailsThưởng
Attractive Income
Chăm sóc sức khoẻ
Insurance + Healthcare plan
Nghỉ phép có lương
Professional, dynamic working environment
Fonterra là hợp tác xã sản xuất sữa lớn với một số thương hiệu sữa được yêu thích ở Việt Nam như Anlene, Anmum và Anchor.
Mục đích của chúng tôi là cung cấp nguồn dinh dưỡng từ sữa để tạo ra sự khác biệt trong cuộc sống của hàng triệu người Việt Nam trên mọi lứa tuổi.
Mỗi ngày, với đội ngũ hơn 100 nhân viên địa phương, cũng như 800 cố vấn dinh dưỡng và nhân viên bán hàng, chúng tôi đang làm việc chăm chỉ để cung cấp nguồn dinh dưỡng từ sữa tốt nhất thế giới đến Việt Nam và chúng tôi đã thực hiện cam kết này trong 31 năm qua .
Review Fonterra Brands Việt Nam
Công ty này toàn người nhiều chuyện khẩu nghiệp, suốt ngày nói xấu nhau từ tealady đến HR, đến khắp cty (CTT)
Công ty quốc tế nhưng quản lý thiếu chuyên nghiệp, môi trường áp lực và thiếu công bằng
Môi trường làm việc
Những nghề phổ biến tại Fonterra Brands Việt Nam
Bạn làm việc tại Fonterra Brands Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn