- In charge of a specific Omni Modern Trade customers.
- Drive the design & implementation of Omni categories/customers O2O plan:
- Develop Omni channel & shopper insights and translate insights into business building opportunities.
- Build specific trade/media plans/activities for Omni channel & deliver category/ brand JTBD/objectives.
- Identify trade/media spend opportunities for Omni customer and plan/allocate funds for trade/media activity.
- Plan & deliver Omni GMV Target via digital converstion tool.
- Cooperate with stakeholders to drive for O2O deployment of assortment, content, promotion.
- Drive O2O shopper journey via digital shopper marketing solution & loyalty partnership.
- Delivering analytics to understand shopper trend, sales movement to define opportunities & risks to define action.
- Co-operate with Omni customers & internal stakeholders of Retail Innovation, Digital Commerce
- Marketing, Marketing team on data partnership set-up & deployment, data activation on 1pd & 2pd data with customer with high ROAS.
- Online Perfect Store deployment for Omni Site:
- Serve as primary facilitator for Omni commerce content-related agenda.
- Collaborate with internal teams & Omni customer to co-deploy Perfect Store online & 7 Omni-channel assets.
- Collaborate with Customer & Unilever field force in-store team to ensure O2O
- Operation of OLA (online availability) & O2O Promotion deployment, & pick, pack, last-mile delivery.
- Lead on-site visibility & media activities:
- Propose for customer team/ brand team on plan to visualize banners/visibility/media to drive Omni traffic, sale out.
- Manage Omni Visibility/media budgeting/investment to deliver right efficiency & growth impacts.
- Leading O2O thematic campaign deployment of content, promotion, media & visibility & instore operation.
- Build & cultivate partnership with key content persons in Omni retailers to stay updated of best practices, new features & developments, unique collaboration opportunities, etc.
- University graduate in business administration, foreign trade, economics
- At least 3- 5years relevant working experience in FMCG, E-commerce industry
- Experience in content development highly valued. Good planning, logical thinking.
- Proactiveness & having team-work spirit
- Quick learning & able to adapt with changes
- Good command of English communication
Công ty TNHH FORCE UNIQUE VIET NAM tiền thân là công ty TNHH UNIQUE FORCE, Thành lập vào năm 2009, ngày 01 tháng 01 năm 2016 công ty mở rộng quy mô và đổi tên Thành Công ty TNHH FORCE UNIQUE VIET NAM. Tổng diện tích hơn 8000m2, cách cao tốc Hải Phòng- Lào Cai 5km, giao thông vô cùng thuận tiện, công ty chủ yếu chế tạo và thiết kế khuôn nhựa, khuôn hợp kim kẽm, hợp kim nhôm, khuôn đột dập. Với kĩ thuật tiên tiến hiện đại, tôn chỉ khách hàng là thượng đế và trang bị đầy đủ thiết bị, máy móc sản xuất hiện đại. Hiện công ty có hơn 200 nhân viên, trong đó có hơn 50 người trung quốc, đội ngũ kĩ thuật hung hậu, sản lượng hàng tháng lên đến 120 bộ khuôn. Trung tâm công trình: đây là bộ não của công ty, bộ phận thiết kế khuôn là bộ phận chiếm tỉ lệ kĩ thuật viên trung quốc cao nhất của công ty, hiện tại người trung quốc có 8 người , người việt nam có 22 người, đều là các kĩ sư công trình dày dặn kinh nghiệm lâu năm về CAE,CAD,CAM. Đảm bảo phương án thiết kế mỗi bộ khuôn đều chuẩn xác, ưu việt, hoàn thành với tốc độ nhanh nhất. Tổ gia công cắt dây, trước mắt có 8 thiết bị gia công trung, 2 máy cắt dây chậm MAKINO, 2 máy đục lỗ, tổng 12 máy. Tổ gia công EDM, trước mắt công ty có 10 máy xung điện chính xác TAIYI, 2 máy xung điện Sodick, 6 máy xung điện mặt gương, tổng cộng 18 máy. Tổ máy phay hiện có 5 máy phay chính xác HUJIANG; 8 máy phay đứng Fengbao Để đẩy nhanh tốc độ, rút ngắn chu trình gia công, công ty đã trang bị 2 máy khoan lỗ quy mô lớn Tổ gia công máy mài, trước mắt công ty có 9 máy mài , trong đó có 2 máy mài chính xác Okamoto Nhật Bản Tổ gia công đánh bóng khuôn, hiện tại tổ có 3 kĩ thuật viên Trung Quốc, và 17 kĩ thuật viên Việt Nam, có thể đáp ứng được lượng khuôn lớn đồng thời được đánh bóng. Tổ lắp ráp khuôn hiện 17 kĩ thuật viên Trung Quốc, và 33 kĩ thuật viên Việt Nam, tổng cộng 50 người, máy rà khuôn có 2 máy. Để đảm bảo yêu cầu gia công độ chính xác cao, bộ phận Qc trang bị máy đo 3D và máy đo 2D chính xác cao Nhật Bản và 1 số công cụ đo, đảm bảo độ chính xác của từng bộ khuôn