Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Our brands bridge the gaps we see in the world. Old Navy democratizes style to ensure everyone has access to quality fashion at every price point. Athleta unleashes the potential of every woman, regardless of body size, age or ethnicity. Banana Republic believes in sustainable luxury for all. And Gap inspires the world to bring individuality to modern, responsibly made essentials.
This simple idea—that we all deserve to belong, and on our own terms—is core to who we are as a company and how we make decisions. Our team is made up of thousands of people across the globe who take risks, think big, and do good for our customers, communities, and the planet. Ready to learn fast, create with audacity and lead boldly? Join our team.
About The Role
In this role, you will be accountable for the development process and strategy execution for the assigned fabric/product departments. You will also be responsible to execute the overall country and mill/vendor strategy for the department in partnership with the relevant internal teams.
What You'll Do
- Manage the fabric / product / vendor development process (P2M) in a timely manner (development sampling, initial costs, negotiation/ production & capacity planning to meets the design aesthetic as well as commercially acceptable quality standards)
- Manage relationships with mills/vendors and support vendor allocation & aggregated costing along with overall capacity planning aligned to the cost targets to drive competitive advantage
- Partner with mills/vendors to drive innovation initiatives and superior quality while resolving any fabric/product and quality issues pro actively
- Onboard new mills/vendors and provide training to existing mills/vendors along with supporting the evaluation process
- Look for opportunities for continuous improvement in fabric/product/vendor development, process management and overall sourcing procedures
- Develop communication skills to exchange complex information
- Manage projects and program execution within area of specialty and ensures quality of work
- Proven success in applying fully functional professional knowledge in global fabric/product/vendor development and understands design, merchandising, and global sourcing landscape
- Ability to drive results through planning and prioritizing along with influencing others and providing recommendations & solutions
- Anticipate operational/program issues and develops preventative measures
- Merchandise discount for our brands: 50% off regular-priced merchandise at Old Navy, Gap, Banana Republic and Athleta, and 30% off at Outlet for all employees.
- One of the most competitive Paid Time Off plans in the industry.*
- Employees can take up to five “on the clock” hours each month to volunteer at a charity of their choice.*
- Extensive 401(k) plan with company matching for contributions up to four percent of an employee’s base pay.*
- Employee stock purchase plan.*
- Medical, dental, vision and life insurance.*
- See more of the benefits we offer.
- For eligible employees
Giới thiệu về Chuỗi cung ứng toàn cầu và Hoạt động sản phẩm của Gap Inc. Từ bông đến khách hàng, tổ chức Vận hành sản phẩm và Chuỗi cung ứng toàn cầu của chúng tôi bao gồm hơn 7.000 nhân viên tìm nguồn, sản xuất và phân phối phong cách Mỹ mang tính biểu tượng của Gap Inc. Năm thương hiệu của chúng tôi – Gap, Old Navy, Banana Republic, Athleta và Intermix – bán lẻ tại hơn 90 quốc gia trên nhiều kênh bao gồm trực tuyến, cửa hàng, cửa hàng và nhượng quyền thương mại. Năm tài chính 2014 doanh thu thuần là 16,4 tỷ đồng. Khi người tiêu dùng tiếp tục đổi mới sự tương tác giữa khách hàng và thương hiệu, Gap Inc. đang chuyển đổi cách chúng tôi đưa sản phẩm ra thị trường để phục vụ tốt hơn cơ sở khách hàng toàn cầu am hiểu công nghệ, bị ám ảnh bởi sản phẩm và có ý thức về giá trị. Từ đổi mới ở cấp độ thành phần với các đối tác nhà máy và nhà máy của chúng tôi đến thúc đẩy năng lực công nghệ mới trong lập kế hoạch hàng hóa và tồn kho, cũng như phát triển mạng lưới hậu cần và xử lý đơn hàng nhanh chóng, linh hoạt, Chuỗi Cung ứng Toàn cầu và Hoạt động Sản phẩm là nhịp tim của doanh nghiệp Gap Inc. -sự tiến hóa rộng khắp Chúng tôi cung cấp những gì Chúng tôi tự hào khi được làm việc cùng nhau, truyền cảm hứng sáng tạo và mang đến thời trang tuyệt vời cho khách hàng trên khắp thế giới. Nền văn hóa năng động, đa dạng của chúng tôi tôn vinh niềm đam mê, sự cam kết và tính chính trực của chúng tôi. Chúng tôi cung cấp các lợi ích cạnh tranh, cơ hội nghề nghiệp toàn cầu và các chương trình để giúp bạn phát triển cùng chúng tôi. Khi chúng tôi tiếp tục phát triển ở Châu Á, chúng tôi có nhiều cơ hội để gia nhập đội ngũ của mình.
Những nghề phổ biến tại GAP
Bạn làm việc tại GAP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn