Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: Duc Hoa, Long An
<Position Objective/Expectation>
- Professional, energetic, responsibility with sales actives, support customers, colleagues to server the customers.
- Have knowledge, well communication with customers to explain and solve issues in shortest time.
- Understand company operation, advise customer our best services.
<Job Responsibilities>
- Take care of existing customers.
- Look for new customers.
- Cooperate with other Depts to solve the issues of customers.
- Comply with business plans to develop and extend the business market.
- Follow up the payment due and collect the payment on time.
- Check and give feedback to all the customers as soon as possible.
- Other tasks assigned by the Sales manager and BOD.
*Performance standard:
- Minimize the missing during the sales process.
- Minimize customer dissatisfaction.
- Ensure procedures according to the Company development plan.
- Ensure collecting customer payments on time.
- Ensure an increased percentage of customers follow the Company development plan.
- Follow 5S standard.
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience >
- Age: Any
- Gender: Any
- Education: College Graduation or above
- Languages: English - Business Level
- Experience: At least 1 year of experience working in a Sales.(Experience in the warehouse field is advantage)
- Knowledge of warehouse or graduated with Business Administration major
<Skills>
- Honesty, enthusiasm, discipline, responsibility
- Good at Microsoft Office, Excel, Word, PowerPoint.
- Careful, hard-working & willing to learn
- Team work and task assignment skill
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: 16 Tr - 18 Tr VND
Bắt nguồn từ ý tưởng: "For your business", LTS (Logistics Technology Solutions) sẽ luôn đồng hành cùng doanh nghiệp của bạn để đạt được những kết quả tốt hơn thông qua sự thấu hiểu sâu sắc nhu cầu khách hàng trong lĩnh vực hậu cần logistics, giúp các doanh nghiệp khách hàng tăng sức cạnh tranh để thành công trong kinh doanh và tiết kiệm chi phí.
Với một đơn vị uy tín trong lĩnh vực kho bãi và dịch vụ lưu giữ hàng hóa, LTS đã sở hữu hệ thống nhà kho hiện đại hơn sức chứa hơn 9000 pallet với đầy đủ hệ thống PCCC, đèn chống cháy nổ, CCTV… được thiết kế chuyên nghiệp để lưu trữ nhiều nhóm hàng hoá khác nhau, giúp khách hàng có thể lựa chọn được không gian lưu trữ phù hợp và tối ưu chi phí nhất.
LTS được xây dựng để mang đến cho khách hàng dịch vụ cho thuê kho tốt nhất kèm theo cam kết về uy tín và trách nhiệm khi có sự cố xảy ra đối với hàng hoá lưu kho, giá cả tốt nhất - tiết kiệm tối đa chi phí cho khách hàng, hàng hoá luôn được đảm bảo trong điều kiện lưu kho - giao nhận vận chuyển tốt nhất, hợp đồng - quy trình khai thác - biên bản - hoá đơn GTGT…được soạn thảo đầy đủ, chính xác để cung cấp cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2018
Mission
Phát triển đồng bộ hệ thống logistics quốc gia.