Job Responsibilities:
The Sales Manager has the main responsibility for increasing and maintaining high revenue levels for the Diamond Time Complex in Da Nang, in addition to the following:
1. Have an in-depth knowledge and understanding of Diamond Time Complex key products, VNGroup brands, and market trends.
2. Lead in the development of sales strategy with the Deputy Director of Sales & Marketing in advance and monitor, plan weekly sales activities and execute effective business activities with customers.
3. Effectively manage customer outreach strategies.
4. Implement & report on Sales strategy progress on time and professionally
5. Track actual revenue, costs and forecasts
6. Respond promptly to all inquiries and correspondence from customers. Commit to and communicate results that meet customer needs appropriately and hospitality is consistently achievable
7. Identify and search for potential customers in the sales area who can fit potential Diamond Time Complex uses, including Flexible accommodation and TikTak Coworking Space and commercial leasing space.
8. Achieve budget goals and maximize revenue by executing sales activities within market segments assigned.
9. Undertake competition analysis by assessing their products, services and sales tactics.
10. Recruiting, training, scheduling, coaching, and managing sales teams to meet sales human resource objectives.1. Bachelor's Degree in commercial economics, or hotel and tourism management, business administration
2. 2-3 experiences in a management position or equivalent
3. Understanding and knowledge of sales.
4. Good conversational English & good management skills
5. Strong analytical, organizational, and creative thinking skills.
6. Excellent communication, interpersonal, and customer service skills.
7. ConfidentialAttractive salary + commision(to be discussed during the interview)
1.5 days off per week, 12 days of annual leave
Good benefits (Holiday + Tet bonuses + 13th-month salary)
Free uniforms and parking provided
Participation in health insurance and social insurance according to labor laws and hotel policies
Friendly, dynamic, and professional working environment
Other benefits to be discussed directly during the interview
Opportunities for positive career development
Other attractive incentives to encourage and motivate employee
CÔNG TY TNHH GIẢI PHÁP MÔI TRƯỜNG KANKYO (KES)
KES là công ty liên doanh giữa ECC và DECOS chuyên về lĩnh vực quan trắc - phân tích và tư vấn môi trường. Với đội ngũ nhân viên Việt Nam và Nhật Bản nhiều kinh nghiệm có thể giải quyết những khó khăn, vấn đề về môi trường như Môi trường nước, Khí thải, Không khí, Đất....
KES tự hào là doanh nghiệp có phòng Lab đạt tiêu chuẩn của Nhật Bản, có đội ngũ nhân sự người Nhật và sự hổ trợ của công ty mẹ tại Nhật Bản. Phòng lab hiện đại, theo chuẩn Nhật Bản sẽ giúp cho nhân viên có môi trường làm việc tốt, không bị ảnh hưởng đến sức khỏe. Được đào tạo bởi các chuyên gia Nhật Bản và cơ hội đào tạo tại Nhật
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,