Việc làm Golden Health USA

Cập nhật 27/06/2024 08:27
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Golden Health USA
Income Officer
Golden Health USA
5 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thị Xã Hà Giang - Hà Giang

Mô tả công việc

JOB SUMMARY

Check figures, postings, and documents for accuracy. Record, store, access, and/or analyze computerized financial information. Control and secure cash and cash equivalents for property according to cash handling policy and procedures. Organize, secure, and maintain all files and records in accordance with document retention and confidentiality policies and procedures. Prepare, maintain, and distribute statistical, financial, accounting, auditing, or payroll reports and tables. Audit statistical, financial, accounting, auditing, or payroll reports and tables. Audit and reconcile all revenue postings.

JOB SPECIFIC TASKS

Safety and Security

  • Follow property specific procedures for handling emergency situations (e.g., evacuations, medical emergencies, natural disasters).
  • Maintain awareness of undesirable persons on property premises.
  • Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
  • Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.
  • Policies and Procedures
  • Protect the privacy and security of guests and coworkers.
  • Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
  • Follow company and department policies and procedures.
  • Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.
  • Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.

Guest Relations

  • Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
  • Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process (e.g., LEARN, PLEASED, Guest Response, LEAP) to resolve issues, delight, and build trust.
  • Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guest's name when possible.
  • Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible.
  • Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell.
  • Provide assistance to individuals with disabilities, including assisting visually, hearing, or physically-impaired individuals within guidelines (e.g., escorting them when requested, using words to explain actions, writing directions on paper, moving objects out of the way, or offering access to Braille or TDD phones).
  • Engage guests in conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings.

Communication

  • Answer telephones using appropriate etiquette including answering the phone within 3 rings, answering with a smile in one's voice, using the callers' name, transferring calls to appropriate person/department, requesting permission before placing the caller on hold, taking and relaying messages, and allowing the caller to end the call.
  • Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language.
  • Talk with and listen to other employees to effectively exchange information.


Quyền lợi được hưởng

  • Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
  • Phone allowance, meals allowance and others
  • Marriott International Associate discount for Room and F&B
  • International work environment 

Yêu cầu công việc

  • At least 6 months to one year experience at the same position.
  • Be able to relocate to Ha Giang City.

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH Golden Health USA
Golden Health USA Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
30A Đường Số 5, KDC Trung Sơn, Xã Bình Hưng, Huyện Bình Chánh

Công ty TNHH Golden Health USA với bề dày kinh nghiệm trên 10 năm trong các lĩnh vực nghiên cứu, sản xuất và phân phối trực tiếp các dòng sản phẩm "Thực phẩm chức năng" và sản phẩm "Chăm sóc Sức Khỏe" cho con người tại thị trường Mỹ (USA), công ty Golden Health USA đã thâm nhập vào thị trường Việt Nam từ tháng 11 năm 2011, dưới hình thức chuyển nhượng các thương hiệu sản phẩm có uy tín, chất lượng từ các nhà máy sản xuất đạt tiêu chuẩn Mỹ (USA), Châu Âu (EU) & GMP - WHO.

Công ty Golden Health USA ra đời nhằm cung cấp các sản phẩm, thực phẩm chức năng, sản phẩm chăm sóc sức khỏe có chất lượng cao đến cộng đồng người tiêu dùng tại thị trường Việt Nam và các nước trên thế giới.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2011

Mission

Golden Health USA luôn luôn tâm niệm với sứ mệnh mang đến cho khách hàng, cộng đồng những sản phẩm chăm sóc sức khỏe có chất lượng tốt nhất, hiệu quả nhất, tiện lợi nhất, độc đáo nhất và mang tính kinh tế cao.

Những nghề phổ biến tại Golden Health USA

Bạn làm việc tại Golden Health USA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Golden Health USA

Golden Health USA

Click để đánh giá